Jump to content

Dricker ni kaffe?


Joey
 Share

Dricker ni kaffe?  

90 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

I LOOOOVE IT.. dricker Néscafe eller gevalia.. snabbkaffe går lätt å fort med vattenkockare

Men jag gör alltid fel. trots att jag druckit det i flera år får jag aldrig till snabbkaffet. hur mycke néscafe ska man ta för typ lite halv-starkt kaffe?

Blir alltid så jävla mesit när jag gör och då får jag damp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grym mentalitet. "Jag är inte beroende av kokain, så jag borde no börja snart." ungefär. Onödigt att skapa ett beroende som inte finns..

Jo det är sant men det är lite pinsamt.. alla på jobbet och i skolan dricker kaffe och så sitter man själv där med en läsk eller något... Plus att det ska hjälpa med kaffe när man är trött vilket jag är ofta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är sant men det är lite pinsamt.. alla på jobbet och i skolan dricker kaffe och så sitter man själv där med en läsk eller något... Plus att det ska hjälpa med kaffe när man är trött vilket jag är ofta

Det finns inget som är pinsamt. Orka vara som alla andra?

Samma sak som att tänka:

"Aha alla sparkar och slår på den där killen, då gör jag också det! Fan va smart jag är!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...