Jump to content

Dricker ni kaffe?


Joey
 Share

Dricker ni kaffe?  

90 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det finns inget som är pinsamt. Orka vara som alla andra?

Samma sak som att tänka:

"Aha alla sparkar och slår på den där killen, då gör jag också det! Fan va smart jag är!"

..att ha ångest över att man gillar kaffe och misshandel ligger lite på olika nivåer =)

För visst är det mer ångest än att du vill "vara som alla andra"?

Annars rättar jag min rättelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

..att ha ångest över att man gillar kaffe och misshandel ligger lite på olika nivåer =)

För visst är det mer ångest än att du vill "vara som alla andra"?

Annars rättar jag min rättelse.

Nej, men man ska äta och dricka vad man vill, och strunta i vad alla andra äter och dricker. Det var det jag ville säga. Man ska inte låta nån annan bestämma över en vad man ska göra. Möjligtvis en lärare. Sålänge det håller inom sig rimliga gränser. Och av Ferizi's text fick jag för mig att han dricker kaffe bara för att alla andra gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drack massa kaffe under kentkonsären, för att hålla mig vaken (var säkerhetsvakt, och var tvungen att stå på samma post i 5 timmar) det var ju inget höjdarkaffe, aldeles för utspätt... men dricker jag kaffe så dricker jag det svart, allt annat är för tjejer.

edit* vad jag vet är "is the shit" uttryck för nått bra/ägande, så meningen "Nej, usch fy faan för kaffe, Kaffe is teh shit." låter lite fel

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Dricker väll kaffe ibland. Händer ofta då jag är i stugan, och ibland dricker jag innan jag går till skolan. Har druckit kaffe sen jag var 3 år, och är nu 15. fast socker och mjölk ska det vara ochså. (Inte överdriven mängd, kaffet ska behålla den bajs färgen.) :lol:

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag gör alltid fel. trots att jag druckit det i flera år får jag aldrig till snabbkaffet. hur mycke néscafe ska man ta för typ lite halv-starkt kaffe?

Blir alltid så jävla mesit när jag gör och då får jag damp!

Ha typ 1½-2 matskedar för starkt kaffe, om det blir för mycket så häll ut lite å spä med mjölk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...