Jump to content

Pure Insanity


Recommended Posts

Passa på att ladda ner min stuntfilm nu, Pure Insanity. Den ligger upp en vecka. Kolla på www.gtasajten.com, eller ladda ner den här:

Direktlänk.

Det är som sagt en stuntfilm och är på 7:38 minuter. Hela filmen är med NRG-500, utom ett klipp. Det märkte jag först efteråt...

De flesta klipp är av bra kvalité och jag tror att ni kommer att gilla den. Lite småeffekter är gjorda med redigeringen, men jag hade lite problem. I början av filmen har jag försökt "syncha" klippen med musiken. Jag hade tänkt göra samma sak under hela filmen, men helt plötsligt kunde jag inte lyssna på musiken medna jag redigerade. Det blev väldigt svårt då och allt passar inte helt perfekt. Filmen börjar kanske lite trögt, men den kommer igång.

Filmen är uppdelad i tre delar, med olika musik. Själv gillar jag "Out of Control" delen bäst. Skriv gärna vilken ni gillar.

Musiken i filmen:

"Hoobastank - Pieces"

"Hoobastank - Out of Control"

"LAB - Beat the Boys"

En sak bör tilläggas. Använder ni VLC Media Player kan det vara problem med ljudet. Jag vet inte varför, men konstigt nog är det så. Därför föreslår jag någon annan spelare för bättre kvalité.

Skriv vad ni tycker och passa på att ladda ner den nu. Gör gärna som tidigare, genom att ge ett betyg till filmen. Den ligger uppe bara en vecka.

Tack till Hultenius för uppladdningen av filmen

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var jävligt bra, 8/10.

Det som var dåligt var att i första stycket så stuntade du väldigt mycket på den där arbetsplatsen inne i San Fierro. Du hoppade på samma hopp och flög in i i en vägg några gånger. Annars väldigt bra redigerat och hyffsat coola stunts och musikvalet var bra, förutom sista låten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående musikvalet är jag inte helt nöjd. Jag blev desperat och sista låtenpassar inte in så bra. Filmen innehåller inte de extrema stunten, men det är svårt då det ej går att kolla på repris på PS2:an. Dessutom, som många känner igen sig i, "glömmer" man att filma då man gör något spektakulärt.

Jag är ändå nöjd med filmen, eftersom jag inte spenderade allt för mycket tid på den och jag tycker den innehåller bra stunts rakt igenom. Passa på att ladda ner den nu, medan den ligger uppe.

En av de bättre GTA SA filmerna gjorda av GTAsajtens medlemmar är jag ganska säker på. Hoppas ni tycker samma sak.

Kommer troligen en till film av mig senare, dock inte en stuntfilm. Får jag tid och ork så ska jag försöka få ihop något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade filmen skarpt!

7/10 poäng!

Den första "sektionen" var inte så jättebra p.g.a att du började en del stunt stillastående men så var det ju inte i sektion 2 och 3...

Gillade sektion 2 allra mest

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första skit grym film ^_^ gillar den som fan fast varejera blandstuntsen de gör inte om dom e på samma plats typ med första delen såg typ lika dan ut hela tiden osv osv :P

Tips: Det skulle va snyggt om du hoppa på nått flyger up i luften och landar på en bil och står still på bilen likande med kanter osv man kan använda bilar rätt mycket med olika tricks jag landa på fram ljulet och åkte så ner från bilden och forsätte på fram ljulet (w00t) (w00t) fan att jag inte spela inte de då :( fattar inte heller hur man spelar in så bra kvalite vad använder du?

Jag gilla slutet på första början på andra och slutet på sista delen hehe (w00t)

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...