Jump to content

Pure Insanity


Recommended Posts

Tack för alla åsikter. Nu har jag lite att tänka på till nästa film, det här var ju faktiskt min första. Om det blir någon mer film ska jag lägga ner lite mer tid och kanske fråga vad ni tycker om musiken innan jag använder den. Skriv gärna mer klagomål och förslag. Tack för det höga betyget många gav filmen.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Ni som har problem:

Filmen är "zippade" eller "packade" till .RAR filer för att ta upp mindre plats. De är alltså precis som det låter, ihoppackade. För att kunna se filmen måste man först packa upp den. För det behövs ett prgram, exempelvis WinRAR.

Ladda ner WinRAR här.

När ni har installerat programmet högerklickar ni på filmen och väljer "extract here". Filmen kommer då att packas upp.

WinRAR borde alla ha, jag tänkte inte på att det kunde vara ett problem för vissa när jag gjorde filmen. Om jag inte hade hade packat filmen hade den vaerit nästan dubbelt så stor, 145 mb. Därför kan ni förstå varför jag packade filmen.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda jag såg var många variationer på 360 graders spins och misslyckade sådana.

Jag vart faktiskt lite förbannad på att göra en film och sen innehåller det inget extraordinärt...Jag menar GTAsanandreas har ju funnits ute ett halvår och liute fantasi kanske.. Plus att jag vill se mer bilstunts och andra grejjer.

Bra tanke dock att göra stuntfilm, nästa gång...prova något annat än nrg500

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för tipsen.

Har ni hittat något favorit stunt i filmen då? Själv gillar jag då jag hoppar på ett räcke ca. 5.20 in i filmen. Tycker att det hoppet sitter så skönt.

Härligaste stuntent vad jag tycker är : där vid 5:30 typ där du grindar nu när jag sett din film typ 3 gånger :blink: tycker jag andra delen är bäst så härligt drag på musiken i den delen >_< gillar inte musiken i 3dje hehe 1a e ok

Redigerad av hedlund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...