Jump to content

Kul granskning av gtasajten...


JMC
 Share

Recommended Posts

Lunarstorm och snyggast.se? eller kanske snuttis.se?

Har aldrig varit medlem av någon av dessa sajter...

Lunarstorm är la bara en stor fet pedofil sajt...

Även om ett av ställerna jag blev bannad på besöks av pedofiler så är det inte någon av dessa 2...

Blev dock bannad pga att jag hotade just pedofiler... Tycker inte pedofiler bör ägga upp sig med noveller där tex en man har knullar skiten ur en 6åring och sedan styckar kroppen efteråt... O.s.v... Finns en hel del skit...

Administratören på den sidan hotade med polisanmälan men hur hade det sätt ut?

Aftonbladet

EXTRA!!! Pedofil anmäller pedofilhatare

HAHA ;) Jo ja tackar ja hahaha...

Är dock inte så aktiv på den sidan eftersom den är så jävla svinig... Dock har jag andra som är där och fixar info om folk... Info14 är en av dom som glatt tar imot informationen sedan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låter som nå skit skämt tbh...

om man nu har gjort en sån här "seriös" ( ;) ) gransking ska man inte kunna stava då? å varför ladda upp på slientwhisper ? tror man nån försöker vara tuff å överlägsen..iofs har jag inte orkar läsa igenom alla 5 siodr..men låter iaf som nå skämt..eller nån/nåra som vill försöka vara smarta å överlägsna...alltså ett gäng töntar =((

okej läste lite till Victoria Viklund & Eva Nyberg = analfabter? (heter det så ? =/)

eller så är du bara schitzofren =(

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som nå skit skämt tbh...

om man nu har gjort en sån här "seriös" ( ;) ) gransking ska man inte kunna stava då? å varför ladda upp på slientwhisper ? tror man nån försöker vara tuff å överlägsen..iofs har jag inte orkar läsa igenom alla 5 siodr..men låter iaf som nå skämt..eller nån/nåra som vill försöka vara smarta å överlägsna...alltså ett gäng töntar =((

okej läste lite till Victoria Viklund & Eva Nyberg = analfabter? (heter det så ? =/)

eller så är du bara schitzofren =(

Hahahaha... Ja nu är ni säkert nyfikna på sanningen...

Och den är rätt så enkel...

Victoria Viklund & Eva Nyberg satt och skrev ihop detta för att se hur ni skulle ta det...

Det mesta gick ju bra... Inga som blev förbanade hehe...

Det va Eva som fick iden, då hon läst en del från KalleR...

Men vi ville ändå inte göra det för bra så vi la bara upp det på silentwhisper la in lite stavfel och gjorde texten rätt störd... Men tror ändå att en del gick på det... Även om ni nu i efterhand kommer säga NEJ fan jag visste det hela tiden...

Jag tar dock inte på mig något av textens innehåll... Jag la bara upp den... Även om jag håller me på en del punkter... Kanske dock inte att Kalle skulle vara en pedo...

Hade jag gjort en liknande grej så skulle knappt någon få ett minus. En moderator är till för att hålla det rent och snyggt vilket jag tycker att dom här gör...

Sen finns det ju dåliga dagar hos alla... Men vadå vi är ju fan människor allihop...

Nä så för att göra en kort saga ännu mer kort... Så va detta bara ett test...

Inget som va seriöst för 5öre...

MVH

Johnny (JMC)

PS: Victoria Viklund och Eva Nyberg hälsar, men vill dock påpeka att någon mail får ni inte av dom... Dom är för snygga för er...  OBS dom bad mig skriva det

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag läste det..

okej så dom såg vad nån på forumet så gjorde dom en tokigt fin bakrund i paint och skrev ner en massa ?...jo det skulle jag också gör..tror änåd inte på det ;)

Tänk va en liten sak kan bli stor...

Ne faktist så är bakrunden hemtad från ett musik forum... Och det är inte gjort i paint... Va jag vet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig varit medlem av någon av dessa sajter...

Lunarstorm är la bara en stor fet pedofil sajt...

Även om ett av ställerna jag blev bannad på besöks av pedofiler så är det inte någon av dessa 2...

Blev dock bannad pga att jag hotade just pedofiler... Tycker inte pedofiler bör ägga upp sig med noveller där tex en man har knullar skiten ur en 6åring och sedan styckar kroppen efteråt... O.s.v... Finns en hel del skit...

Administratören på den sidan hotade med polisanmälan men hur hade det sätt ut?

Aftonbladet

EXTRA!!! Pedofil anmäller pedofilhatare

HAHA ;) Jo ja tackar ja hahaha...

Är dock inte så aktiv på den sidan eftersom den är så jävla svinig... Dock har jag andra som är där och fixar info om folk... Info14 är en av dom som glatt tar imot informationen sedan...

Exet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt va tänkt som ett skämt men KalleR uppskattar inte sånt... Han uppskattar ingeting...

Faktum var att jag inte heller tycker att det var särskillt kul, det var ett drygt och taskigt skämt.

Vissa kan ta illa upp även fast man kanske inte tror det eller fast de säger att de inte gör det själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...