Jump to content

Kul granskning av gtasajten...


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Naaw, hon gillar mig. icon12_235682_0.gif

:o

Håller inte med om något där, men att ge Hawkeye full pott? ^_^ Har han ens loggat in en enda gång sen han blev mod?

Mm det är ju lite konstigt... Kanske undersökningen inträffade för ett ganska långt tag sen? men.. huu det är så dumt allting! Man skall icke jämnför människor eller nå't sånnt... Då gör man folk ledssen! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är säkert JMC som gjort dendär ^_^

Somsagt, Hawkeye har jag aldrig sett röken av.

KalleR är inte psykstörd och StellHell är knappast någon satanist? Är han det så ska ingen annan bry sig om det.

Konstigt att "hon" inte tog upp Blaque.. Han var ju här 1 februari 2004..?

Btw, hawkeye kanske bara är aktiv i den hemliga admin-forumet?

It' stinking nymålat long way... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är säkert JMC som gjort dendär ^_^

Somsagt, Hawkeye har jag aldrig sett röken av.

KalleR är inte psykstörd och StellHell är knappast någon satanist? Är han det så ska ingen annan bry sig om det.

Konstigt att "hon" inte tog upp Blaque.. Han var ju här 1 februari 2004..?

Btw, hawkeye kanske bara är aktiv i den hemliga admin-forumet?

It' stinking nymålat long way... :o

Just fan, vad hände med han?

Tröttande han eller? Blaque alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just fan, vad hände med han?

Tröttande han eller? Blaque alltså.

Jag tror att Blakke inte ville jobba mer, så han fick kicken och blev hedersmedlem.

Förresten, borde inte Mr. Whoopee vara med också, han var ju mod 1 januari 2004... :o Dom borde vara med, eftersom Hawkeye är det. Jag kollade hans post. Han sa nåt senast i slutet av Januari.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte detta är riktigt, det ligger ju uppe på Silentwhisper, så då är det ju nån som har lagt upp det.

Hmmm, det kanske lades upp av sig själv!.. Det är klart att någon har lagt upp det, annars skulle vi inte kunna läsa det.

Det jag tror att du menar är att någon annan än Victoria Viklund har gjort det där. Eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ord på Geek... Jag tror knappast man skulle skriva en granskning på en sida så liksom: Skriva i paint eller vad det är liksom, skriv i Håller med till 100%!(Ni vet väll vad Håller med till 100%! är :) ) eller annat SKRIVPROGRAM. Jag tror man kollar stavningen (stucken.. Stucken gris? Stucken moderator? Jag tror det ska vara stycken). OCH jag tror inte man skriver "störd" i en granskning som är "seriös" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol! :)

Vad i helvete är det för några n00bs som tycker dom har granskat forumet genom att recensera modsen och Hultan? :P Jag att det var några Lunarfjortisar som inte har en aning om hur det går till på ett forum. Och sen kunde dom åtminstone ha reggat sig här på forumet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, gott uppförande, det tackar jag för. :)

Men ärligt, att sju personer under ledning av en tjej skulle ha ägnat ett helt år åt nån slags "granskning" av allt vi moderatorer och Hultenius skrivit på forumet för att komma fram till det där, hur troligt låter det? Det är förmodligen bara nån stackare härifrån som vill skoja/jävlas eller uttrycka sin åsikt om oss anonymt. :P

JMC: Berätta gärna var du hittade det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...