Jump to content

Kul granskning av gtasajten...


JMC
 Share

Recommended Posts

Att du tagit över hans konto (eller om du haft det hela tiden) kommer ge dig en fet ban

Han som hade detta konto va inte så snäll... Så jag tog tillbax det... Plus att jag koppla från han från mitt nät... han hade ju inget eget...

Mm ge mig en fet ban... Så ska vi se om du kan hålla mig här ifrån...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vem bryr sig...

Har du nåt imot mig eller? det jag ville få sagt (allså det som du QUOTADE) va att det inte va så konstigt att han blev hybernatrad. är du konstig eller finns det någon andledning att du skrev så? om det finns någon andledning; vad i sånna fall?

edit:@Funnylin och xstreem: nej, men det skapar ju bara irritation vilket jag tycker är helt onödigt :rolleyes: .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du nåt imot mig eller? det jag ville få sagt (allså det som du QUOTADE) va att det inte va så konstigt att han blev hybernatrad. är du konstig eller finns det någon andledning att du skrev så? om det finns någon andledning; vad i sånna fall?

edit:@Funnylin och xstreem: nej, men det skapar ju bara irritation vilket jag tycker är helt onödigt :rolleyes: .

Det är JMC som har det kontot också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst kan dom banna men det är också allt... Det finns så otoligt mycket kul program som gör nätet till ett helvete för en del...

Jag är portad på 2 andra ställen (Säger ej vilka) men gissa vad... Jag kan utan några problem bli medlem där igen, och logga in... Ingen har kommit på mig än... Det är totalt omöjligt att porta någon... Banna går men ej porta...

Redigerad av EricHarris
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst kan dom banna men det är också allt... Det finns så otoligt mycket kul program som gör nätet till ett helvete för en del...

Jag är portad på 2 andra ställen (Säger ej vilka) men gissa vad... Jag kan utan några problem bli medlem där igen, och logga in... Ingen har kommit på mig än... Det är totalt omöjligt att porta någon... Banna går men ej porta...

Konsekvenser:

Om ni bryter mot någon av de ovanstående reglerna kommer vi att ge er en varning och eventuellt stänga av era posträttigheter eller hela kontot under en period, allt beroende på vad ni har gjort. Om det är något allvarligt kommer vi även att kontakta er internetleverantör och begära att ni får en varning hemskickad. Om ni bara har trotsat ordningsreglerna kommer ni troligtvis inte få någon varning men eventuellt ett meddelande av oss där vi ber er att rätta till det ni har gjort eller att ni bättrar er i framtiden. Vi ger oss även rätten att ge ut varningar som inte är grundade på reglerna här ovanför samt att när som helst ändra på reglerna.

om det är så att du sabbar på gtasajten så kan ju hultan kontakta din internetleverantör. är det verkligen så du vill ha det?

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnack anser jag, sen att dem hon skriver idiotiska saker om t.ex. KalleR att ahn är störd och skit, bara når sjönk hon riktigt rejält till våran nivå isf.. :)

Edit: jag skäms, jag läste inte allt... jag insåg inte att det var mer som ett "skämt" innan det var försent :shifty: ... däremot så om det skulle vara sant att någon granskat o lallat skulle jag anse det som jag skrev först ;)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...