Jump to content

Kul granskning av gtasajten...


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, gott uppförande, det tackar jag för. :P

Men ärligt, att sju personer under ledning av en tjej skulle ha ägnat ett helt år åt nån slags "granskning" av allt vi moderatorer och Hultenius skrivit på forumet för att komma fram till det där, hur troligt låter det? Det är förmodligen bara nån stackare härifrån som vill skoja/jävlas eller uttrycka sin åsikt om oss anonymt. ;)

JMC: Berätta gärna var du hittade det där.

Hahahaha... Ja nu är ni säkert nyfikna på sanningen...

Och den är rätt så enkel...

Victoria Viklund & Eva Nyberg satt och skrev ihop detta för att se hur ni skulle ta det...

Det mesta gick ju bra... Inga som blev förbanade hehe...

Det va Eva som fick iden, då hon läst en del från KalleR...

Men vi ville ändå inte göra det för bra så vi la bara upp det på silentwhisper la in lite stavfel och gjorde texten rätt störd... Men tror ändå att en del gick på det... Även om ni nu i efterhand kommer säga NEJ fan jag visste det hela tiden...

Jag tar dock inte på mig något av textens innehåll... Jag la bara upp den... Även om jag håller me på en del punkter... Kanske dock inte att Kalle skulle vara en pedo...

Hade jag gjort en liknande grej så skulle knappt någon få ett minus. En moderator är till för att hålla det rent och snyggt vilket jag tycker att dom här gör...

Sen finns det ju dåliga dagar hos alla... Men vadå vi är ju fan människor allihop...

Nä så för att göra en kort saga ännu mer kort... Så va detta bara ett test...

Inget som va seriöst för 5öre...

MVH

Johnny (JMC)

PS: Victoria Viklund och Eva Nyberg hälsar, men vill dock påpeka att någon mail får ni inte av dom... Dom är för snygga för er... :) OBS dom bad mig skriva det :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha... Ja nu är ni säkert nyfikna på sanningen...

Och den är rätt så enkel...

Victoria Viklund & Eva Nyberg satt och skrev ihop detta för att se hur ni skulle ta det...

Det mesta gick ju bra... Inga som blev förbanade hehe...

Det va Eva som fick iden, då hon läst en del från KalleR...

Men vi ville ändå inte göra det för bra så vi la bara upp det på silentwhisper la in lite stavfel och gjorde texten rätt störd... Men tror ändå att en del gick på det... Även om ni nu i efterhand kommer säga NEJ fan jag visste det hela tiden...

Jag tar dock inte på mig något av textens innehåll... Jag la bara upp den... Även om jag håller me på en del punkter... Kanske dock inte att Kalle skulle vara en pedo...

Hade jag gjort en liknande grej så skulle knappt någon få ett minus. En moderator är till för att hålla det rent och snyggt vilket jag tycker att dom här gör...

Sen finns det ju dåliga dagar hos alla... Men vadå vi är ju fan människor allihop...

Nä så för att göra en kort saga ännu mer kort... Så va detta bara ett test...

Inget som va seriöst för 5öre...

MVH

Johnny (JMC)

PS: Victoria Viklund och Eva Nyberg hälsar, men vill dock påpeka att någon mail får ni inte av dom... Dom är för snygga för er... :P OBS dom bad mig skriva det ;)

Hur många år är ni i den "gruppen"? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHA! ! ! ! :P Dagens lol ;)

Klart att modsen svarar lite taskigt på folk som skriver idiotiskt...

"Dumma frågor förkänar dumma svar" :D

Edit: Huvud ansvarig (omg :)) - Victoria Viklund är också "helt störd"... ***** särskrivare

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha... Ja nu är ni säkert nyfikna på sanningen...

Och den är rätt så enkel...

Victoria Viklund & Eva Nyberg satt och skrev ihop detta för att se hur ni skulle ta det...

Det mesta gick ju bra... Inga som blev förbanade hehe...

Det va Eva som fick iden, då hon läst en del från KalleR...

Men vi ville ändå inte göra det för bra så vi la bara upp det på silentwhisper la in lite stavfel och gjorde texten rätt störd... Men tror ändå att en del gick på det... Även om ni nu i efterhand kommer säga NEJ fan jag visste det hela tiden...

Jag tar dock inte på mig något av textens innehåll... Jag la bara upp den... Även om jag håller me på en del punkter... Kanske dock inte att Kalle skulle vara en pedo...

Hade jag gjort en liknande grej så skulle knappt någon få ett minus. En moderator är till för att hålla det rent och snyggt vilket jag tycker att dom här gör...

Sen finns det ju dåliga dagar hos alla... Men vadå vi är ju fan människor allihop...

Nä så för att göra en kort saga ännu mer kort... Så va detta bara ett test...

Inget som va seriöst för 5öre...

MVH

Johnny (JMC)

PS: Victoria Viklund och Eva Nyberg hälsar, men vill dock påpeka att någon mail får ni inte av dom... Dom är för snygga för er...  :huh:  OBS dom bad mig skriva det :P

Det kanske va kul för er och ett X antal medlemmar men undra om det va så "jätte" kul för modsen? jo visst, dom kanske fattade att det va något skumt med det hela eftersom dom vet att dom inte är så. dom kanske vek sig dubbelt av skrat när dom läste det och/eller kanske skrattade nu när du avslöjade hur det låg till, det vet inte jag men jag skulle inte tycka att det va sådär jättekul om jag skulle vara mod. jag säger INTE att jag skulle gråta men jag skulle inte skratta heller.

edit: då fick JMC hybernating. inte alls konstigt :rolleyes:

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...