Jump to content

J*vla svikare!


Joey
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

jag e 10 bast jag spelar gta3 har inte ps2 ghaaaaa ge mig den 16 maj men jag e inte lätt påverkad av spel jag har sett alla filmer från bolibompa till seven och hannibal jag har spelat från andra klass till soldier of fortune 1 och 2 samt gta3 och vc hos en kompis som har ps2 men jag går inte runt och slår ihjäl gamla tanter på stan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

JAg tror inte att dom kommer ta bort våldsspel från hyllorna i Sverige, kanske i småaffärer men inte i Siba, Elgiganten osv. Jag tycker att dom ska sätta åldersgränser på filmer och spel för såna som är under 10 - 12. över den åldern är det inte många som bryr sig. JAg såg Jurassic Park när jag var typ 10 och blev skiträdd när T-rex käkade upp han på toan. Den enda filmen jag fortfarande är skraj för är Poltergeist den är så otroigt läskig och kan skrämma skiten ur vem som helst (:!!!:)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är snart 11 och jag har alla gta.

dvs. Gta, Gta London, Gta 2, Gta 3, Gta Vc.

Och 4:an lär väl inte bli något problem när man har tillåtelse från föräldrar.

Men visst finns det väldigt "omogna" personer i min ålder (har några i min klass) som inte ens borde få spela ett spel med engelsk text, inte ens mulle meck (fast det är svenskt)

Och om någon skulle fråga mig varför VC är så bra skulle jag ju inte svara: För att man dödar folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sånt där med att man blir rubbad av det är bara skitsnack, bara att en del fjollungar blir rädda av det, det är bara bra för dom att bli d. Poltergeist pyttsan, händelselös enligt min mening. :rolleyes:

Min syrra garvade ihjäl sig när nazzen hade sönder skallen på afrikanen i american history x men det betyder inte att hon går runt och har sönder skallen på folk på stan hon har bara absurd humor.

(hon är inte rasse)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Men herregud! När jag var typ 3 såg jag Jurassic Park det enda som var läskigt var den där spottosaurien... :lol: Nu för tiden ser jag typ, tyska oklippta utgåvor av Fredagen den 13:e, Hellraiser, Sleepaway Camp mfl (w00t) . Men till saken iaf.

Varför ta bort det mest efterlängtade spelet på länge? Hur mycket kosing fick de där nollorna på TV för att säga det där? Kortspel, herregud, det spelar min MORMOR på datan! Själv ser jag fram emot VC eftersom GTA III var så bra. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...