Jump to content

J*vla svikare!


Joey
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det finns många som har svårt att spela våld spel och dom är väldigt känsliga

mot just såna här spel.Så jag tycker att dom behöver inte säga till andra att det spelet

har mycket våld och blod.Dom kan hålla det för sig själv.Och doms lilla grupp..Vad ska dom göra åt

saken att det finns mycket våld och sånt.I generationer har det funnits spel som innehåller våld och

dom har faktiskt säljt mest.och det här med att skapa en grupp är lite överdriva.

Om dom inte gillar spelen så kan dom ju hålla det för sig själv,dom borde sköta sig själva.

Dom spelar sina spel,jag spelar mina spel.Alla har ju olika smaker,för det behöver vi inte

säga att dom andras spel suger.Om vi gjorde det skulle världen vara tokig!

Håller ni med!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
kollade lite på svt:s aktuellt i går kväll, och då interjuvade dom några killar från 13 år och uppåt som hade bildat en förening mot våldsspel som Tex. GTA serien. en reporter frågade en av killarna va han tyckte om GTA:VC och han svarade: "För mycket våld och blod, kränkande behandling mot kvinnorna i världen".

Alla i den föreningen sa att dom håller med fullständigt. sen tog dom och visade upp en film om Vice när Tommy tog och sköt en kvinna med hagelbössan. och sen sa dom att dom föredrar lugna spel som TOCA 2 och andra spel Tex. kort spel och rally spel Medmera. Dom tycker att det e hemskt med allt våld i spelen.

Så nu kanske vi får förbereda oss på det värsta: att våldsspel förbjuds i hella sverige.

JAG TYCKER NU ATT ALLA SOM E GTA-FANS SKA SKRIVA EN MENING I DENNA TOPIC OM VAD NI TYCKER OM DETTA OCH VAD NI TYCKER OM GTA-SERIEN.

Kränkande mot kvinnor i världen?

vet dem kanske inte att horor och fnask finns i verkligheten?

och varför en film där Tommy dödar en kvinna? Är det inte kränkande mot män heller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest GTA MAN

Ja tycker att dom ska skita i va ens föräldrar och en själv väljer för spel

Snart kommer dom att tycka att alla spel ska vara förbjudna som visar minsta lilla vapen

BBBAAAHHH Va ja blir förbanad på alla dom som tycker att GTA 1,2,3 OCH VICE CITY SKALL FÖRBJUDAS -_-:ermm::lol::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man blir så arg! Alltså om man har tillgång till Tv1000 och alla dem kanalerna så kan man fan kolla på porr kl 12. Om inte det förbjuds varför ska vicecity göra det? Vicecity är ju inte så farligt som porren. Fan barn kan ju kolla:)

P.S Jag vill inte att det ska gå bort men bara som ett exempel :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i den åldern så påverkas man lättare än 13-14

5-7 åringar ska spela spel som: mulle mekk, bolibompa etc

jag tycker så här desto mindre ålder desto lungnare spel som så här:

5 år: mulle mekk, 8 år: doom 1 litte lungnare skjut spel 10: gta 1

13:Gta 1/2/ 14: gta vc!

vid 13 år tycker jag att man ska få spela nästan alla skjut spel!

inte dom grovaste där man badar i blod hela tiden!

bolibompa: bol i rompa he he he he

Jag är 11åroch jag påverkas ingenting av det spelet... Jag vet att det inte är verkligehet... det är ett spel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det verkar som om det finns många som inte har fattat vad tv-spel/data_spel innebär.

de är till för att man ska kunna göra sådant man inte kan/inte får göra i verkligheten. [till stor del]

att man ska kunna ta sig in i en helt annan värld och göra saker som man annars inte kan göra.

jag motsäger inte det faktum att det är mycket våld i GTA, men är man vettigt funtad fattar man att det

man gör i spelet inte är något man ska göra i verkligheten. det är ju tillräckligt hemskt i spelet.

det är iallafall min uppfattning... -_-

juste.. vad ska man med kortspel till? det kan man ju spela när som helst! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de är ju klart de är våld i spelet. de är ju bara för helvete fan jävla bara ett spel.

okej de finns psyksikt störde människor som spelar såna här spel som går ut på gatan och meprar. men tänk på alla som inte gör de.

utan gta-serien hade inte detta forumet funnits.

och här inne skriver vi inte bara om gta spelen utan om andra saker också.

man blir som en stor familj.

jag tycker de är kul att spela gta spelen för att man kan göra såna saker som man inte gör i verkligheten.

exempel, jag springer ju inte fram till en polis och slår till han.

sånt kan man göra i gta spelen :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...