Jump to content

Slagsmål


Weener
 Share

Recommended Posts

Kan ni inte liksom göra det till historier? Det är jobbigt att läsa såhär.

Jag stog på gatan så bara kom en snubbe och han bara yo mannen jag ska spöa dig. Sen jag bara vad sa du? Sen han bara gick fram och slog mig typ så jag bara slog tillbaka sen så bara... Ja, ni förstår poängen?

Skriv mer typ.

Jag stog på gatan, så kom en snubbe fram så sa han

Snubben: Yo mannen jag ska spöa dig.

Då sa jag

Jag: Vad sa du?

Sen så gick han fram och slog mig, så slog jag tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Kan ni inte liksom göra det till historier? Det är jobbigt att läsa såhär.

Jag stog på gatan så bara kom en snubbe och han bara yo mannen jag ska spöa dig. Sen jag bara vad sa du? Sen han bara gick fram och slog mig typ så jag bara slog tillbaka sen så bara... Ja, ni förstår poängen?

Skriv mer typ.

Jag stog på gatan, så kom en snubbe fram så sa han

Snubben: Yo mannen jag ska spöa dig.

Då sa jag

Jag: Vad sa du?

Sen så gick han fram och slog mig, så slog jag tillbaka...

Äh gå hem med dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång så spela jag o 2 kompisar lite street dunkningar på en medelkorg :lol:

sen kommer det 4 killar o säger att det är doms plan ja ba : SuG K*k ...Dom ba: kom vi dödar han .. sen det blev bråk så jag tog den längsta killen och gav han 3 boxar i anskiktet och sen när han låg på marken så sparka jag på honom o spotta ...sen så sprang dom alla 4 hem :'( hahah >_<:rolleyes: ....fortsättning följer i nästa kapitel .. för endast 45 kr med en POSTER på köpet ...hahah skoja med den här sista saken :)

För fyrtiofem spänn ska jag bannemej ha en historia som gått igenom Words stavningskontroll. Bannemej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång så spela jag o 2 kompisar lite street dunkningar på en medelkorg ;)

sen kommer det 4 killar o säger att det är doms plan ja ba : SuG K*k ...Dom ba: kom vi dödar han .. sen det blev bråk så jag tog den längsta killen och gav han 3 boxar i anskiktet och sen när han låg på marken så sparka jag på honom o spotta ...sen så sprang dom alla 4 hem :'( hahah :P:rolleyes: ....fortsättning följer i nästa kapitel .. för endast 45 kr med en POSTER på köpet ...hahah skoja med den här sista saken :lol:

Påminner om en grej som hände mig. Spelade lite basket när en kostymnisse kommer fram och säger att mänskligheten är som ett virus, jag bara wtf vad säger du. Plötsligt drog han upp en pistol och skjöt men jag duckade i limbo och undvek alla skott. Då kommer min bitch fram och säger att jag är lika snabb som dom innan hon förvanlas till något träskliknande med stora ögon. Hon gapade min älsssskade. Trodde först att hon menade mig men sidan hoppade hon efter min pimpring. Hon bet av mitt finger och hoppade i lava. Det är det sista jag kommer ihåg. När jag sedan vaknade på en gräsmatta såg jag att det hade landat en jetmotor i mitt hus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Påminner om en grej som hände mig. Spelade lite basket när en kostymnisse kommer fram och säger att mänskligheten är som ett virus, jag bara wtf vad säger du. Plötsligt drog han upp en pistol och skjöt men jag duckade i limbo och undvek alla skott. Då kommer min bitch fram och säger att jag är lika snabb som dom innan hon förvanlas till något träskliknande med stora ögon. Hon gapade min älsssskade. Trodde först att hon menade mig men sidan hoppade hon efter min pimpring. Hon bet av mitt finger och hoppade i lava. Det är det sista jag kommer ihåg. När jag sedan vaknade på en gräsmatta såg jag att det hade landat en jetmotor i mitt hus.

Vadå, så du låg på en gräsmatta?

Eller hur. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I say: Bumfights! Boston Beatdown!

Istället för att slåss själv så är det ett par smarta som filmar slagsmål istället. :P

Men, visst, slagsmål är trevliga. Jag önskar att den där nazisten verkligen hade slagit mig, då hade det fan varit skoj. Min "sida" behöver verkligen en anledning för att nita den där jobbiga rövslickaren, haha.

Jag vill inte slåss, men om någon slår mig så tvekar jag inte att slå tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En dag gick ja på promenad ,då kom det en kille me en kniv,så jag gick lite snett ifrån han.

Då fick han värsta damp o sa : Va fan, har du nåt imot mig eller? JAG SKA DÖDA dig!

Jag får panik o springer allt vad jag har! B) Efter ett tag kom jag ifrån han...o gömde mig i en trappuppgång! >_< (Det sämsta man kan göra)

Menmen..han måste ha sett mig springa in dit,för snart var han där inne i trappuppgången och letade efter mig..."där e du jävla fittunge" nu ska jag döda dig!

Jag fick panik ochh skrek ...men ingen hörde.och exakt när han skulle hugga mig me kniven..vaknadde jag upp och förstod att det var en dröm! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En dag gick ja på promenad ,då kom det en kille me en kniv,så jag gick lite snett ifrån han.

Då fick han värsta damp o sa : Va fan, har du nåt imot mig eller? JAG SKA DÖDA dig!

Jag får panik o springer allt vad jag har! B) Efter ett tag kom jag ifrån han...o gömde mig i en trappuppgång! >_< (Det sämsta man kan göra)

Menmen..han måste ha sett mig springa in dit,för snart var han där inne i trappuppgången och letade efter mig..."där e du jävla fittunge" nu ska jag döda dig!

Jag fick panik ochh skrek ...men ingen hörde.och exakt när han skulle hugga mig me kniven..vaknadde jag upp och förstod att det var en dröm! :)

Ohh.

Fan vad lättad jag blev när jag läste det där sista. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...