Jump to content

Slagsmål


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Va länge sen ja bråkade på riktigt, va typ i fyran minns inte riktigt anledningen

men ja minns typ att en kille i klassen putade mig o kallade mig typ hora o sånt :angry: så ja bah putade honom ( han va/e fortfarande en tredjedel av min längd ville inte göra mer skada en va d behövdes ) skulle just slå honom men eftersom han va outsider som höll på me Pokémon kort o lekte d ;)

så kom resten av killarna o sen hände d grejer ( dom mobbade honom dom vanligt ).

annars brukar bah ja o zlipp slå skiten ur varandra på rasterna :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senast någon gjorde mig förbannad fick han en jävla penna inhuggen i nacken. Fast det var många år sen nu. Han vågade nog inte bråka med mig mer.

btw: Han tvingade mig till det. Sen dess har jag hållt mig utanför allt bråk.

Du är galen.... penna i ryggen? ^_^

Hur långt gick pennan in? (hur många cm?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns fan inte när jag slog nån sist, seriöst alltså, hmm måste vart, som jag minns, när jag sparkade ner en, sen när denna individ börja springa, sparka ja han så skorna lossna på han, fast dom sket ju han i, så ja kasta dom efter han (missade) han sprang ut åt helvete utan skor. Det var fan as skoj ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senast någon gjorde mig förbannad fick han en jävla penna inhuggen i nacken. Fast det var många år sen nu. Han vågade nog inte bråka med mig mer.

btw: Han tvingade mig till det. Sen dess har jag hållt mig utanför allt bråk.

Haha, det har jag också gjort, faast utav misstag! Gick typ bara ner en halv centimeter!

Fyfan vad jag älskar den här tråden, askul att höra om slagsmål och blod!

Eller hur...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång la en kille en lapp där det stog "sparka mig" på min rygg och sparka till mig. Jag Vände mig om och puttade in honom i ett skåp, skåpet höll på att välta över honom ( :) ) men hans kompis tog imot det. Sen när det var rast och vi var ute i korridoren slog jag honom hårt på bröstet och gjorde någon wrestling skit så han rammlade. Han blev skit rädd så efter 2 minuter kommer han och säger: Det är lugnt va?

En annan gång jagade jag en kille in till ett rum där det fanns en tvättmaskin i huvud höjd. Då stannar han och öppnar tvättmaskinens lucka så jag springer rakt in i den och rammlar ner på golvet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I tvåan så var jag mobbad... Men det var av äldre... Jag hade "råkat" vinna på ett matte-test... Så blev de arga o började mobba mig? Sedan i trean så flyttade jag ifrån timrå till malmö. O jag har börjat träna på kvällarna, och är väldigt stark ;)

I vintras så åkte jag o min familj upp till timrå. Då såg jag det där jävla gänget. (1 år äldre) Då såg de mig.... De kände igen mig, o jag dem... Då skulle de försöka mobba mig igen. Men då slog jag ner dem. (3 st) Då frågade jag dem:

- Varför mobbade ni mig för 4 år sedan??

De svarade:

- Vi vet inte.....

Sedan så gick jag iväg utan att titta på dem :)

Mig mobbar man INTE :P:D

Redigerad av Perlan_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag gick i tvåan var det en kille som tog colorados mössa :D och så ser jag det och springer efter han och helt plötsligt vänder han sig om och slår mig rakt i ansiktet :P

Jag får till två slag rätt i hans öga :)

Fick prata med lärarna sen och jag ignoerade han resten av tiden han gick på skolan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senast någon gjorde mig förbannad fick han en jävla penna inhuggen i nacken. Fast det var många år sen nu. Han vågade nog inte bråka med mig mer.

btw: Han tvingade mig till det. Sen dess har jag hållt mig utanför allt bråk.

Jag körde in en penna i skallen på en kille så han fick åka in och sy..

Ångrar inget vi va i slagsmål och han försökte knä mig i pungen så då körde jag pennan i skallen på han...va massa snack om att jag skulle till skol psykologen och skit! de va kul..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde in en penna i skallen på en kille så han fick åka in och sy..

Ångrar inget vi va i slagsmål och han försökte knä mig i pungen så då körde jag pennan i skallen på han...va massa snack om att jag skulle till skol psykologen och skit! de va kul..

Hähähä, fan va rätt!

Det värsta jag har gjort mot någon annan är troliggen att dunka personens huvud mot en betongvägg! :rolleyes: Han fick skylla sig själv, då han hade slått mig i ansiktet två gånger! :huh: vettefan vad som hände med honom sen, jag sprang därifrån, feg som jag är! Fast vi är kompisar nu, så det kanske inte var så farligt ändå...

(Jag har gjort värre saker mot andra, men det har varit OLYCKOR så det räknas inte!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde in en penna i skallen på en kille så han fick åka in och sy..

Ångrar inget vi va i slagsmål och han försökte knä mig i pungen så då körde jag pennan i skallen på han...va massa snack om att jag skulle till skol psykologen och skit! de va kul..

Det är fegt som fan.. Knäa i pungen asså.. Hmm har inte bråkat på ett tag men de va en snubbe i skolan som jag typ hade tjafsat med dagen innan.. då kom han och bara slog ner mig.. sen sprang han hem.. Fegt..

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...