Jump to content

Slagsmål


Weener
 Share

Recommended Posts

Ja, det fanns en gammal sånhär topic men den var så utspårad så jag väljer att starta en ny.

Har ni varit med om, eller sett något bråk i skolan det senste?

För nån vecka sedan så skulle jag och mina kompisar hämta saker i vårat skåp. Jag var först färdig och började gå, jag gick förbi en dörr som slängdes upp rätt på mig, jag sa "Aaaj" på skoj för att personen där inne skulle få skuldkänslor som jag brukar göra.

Den här gången var det dock skolans största nasse som hade slängt upp dörrren på mig, han vrålade till och putte iväg mig, sen putte han på min kompis som stog bakom varpå han fortsatte gå. Då fick min kompis någon konstig impuls och skrek "FUL, FUUUUUL!!!" efter nassen. Han vände på klacken och gick i rask fart mot oss.

Min kompis som hade skrikit sprang in i lärarrummet och gömde sig, så nassen putte in mig ashårt i ett skåp och skrek "VAD FAN SA DU?". Min andra kompis stoppade det dock, och lugnade ner honom. Fatta vad arg jag blev på min fega kompis som gömde sig sen.

En annan grej som jag även skrev i nån annan topic var att jag började bråka med en i klassen på gympan när det var innebandy idag. Han störde mig och putte hela tiden. Tillslut blev jag förbannad och slog till honom med klubban på benen, då sprakade han till mig och putte på mig varpå jag fick damp och slog honom i huvudet med innebandy klubban. Det var skoj :o

Berätta om era bravader nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Försöker ärligt talat undvika slagsmål så mycket som möjligt, om dom inte är mindre än mig, eller någon jag känner.

Jag slåss aldrig mot någon jag inte känner!

Några svarta killar som slogs i New york på gatan.

Rejäla slag... såg tyvärr bara lite grann då jag åkte i en buss, men det var rätt coolt!

Ja, jag tyckte det var coolt! Kom inte med någon moralskit nu bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det fanns en gammal sånhär topic men den var så utspårad så jag väljer att starta en ny.

Har ni varit med om, eller sett något bråk i skolan det senste?

För nån vecka sedan så skulle jag och mina kompisar hämta saker i vårat skåp. Jag var först färdig och började gå, jag gick förbi en dörr som slängdes upp rätt på mig, jag sa "Aaaj" på skoj för att personen där inne skulle få skuldkänslor som jag brukar göra.

Den här gången var det dock skolans största nasse som hade slängt upp dörrren på mig, han vrålade till och putte iväg mig, sen putte han på min kompis som stog bakom varpå han fortsatte gå. Då fick min kompis någon konstig impuls och skrek "FUL, FUUUUUL!!!" efter nassen. Han vände på klacken och gick i rask fart mot oss.

Min kompis som hade skrikit sprang in i lärarrummet och gömde sig, så nassen putte in mig ashårt i ett skåp och skrek "VAD FAN SA DU?". Min andra kompis stoppade det dock, och lugnade ner honom. Fatta vad arg jag blev på min fega kompis som gömde sig sen.

En annan grej som jag även skrev i nån annan topic var att jag började bråka med en i klassen på gympan när det var innebandy idag. Han störde mig och putte hela tiden. Tillslut blev jag förbannad och slog till honom med klubban på benen, då sprakade han till mig och putte på mig varpå jag fick damp och slog honom i huvudet med innebandy klubban. Det var skoj :lol:

Berätta om era bravader nu...

För ett rätt bra tag sen var det en unge som började mucka med mig och kalla mig saker. Blev till slut asförbannad och sprang efter den stackarn som inte han få på sig sina kängor ordentligt, utan sprang ut på skolgården och slängde ifrån sig dom. Jag tog upp den ena kängan och kutade ifatt honom och därpå slog ner honom på marken med kängan, sen slog jag några gånger på han när han låg ner. när behandlingen var klar så hade han spräckt läpp och näsblod :o Så går det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar inte slåss eller så :o

Fast jag har två starka kompisar som många vill slå. En gång kom en 18 åring till skolan för att slå den ena :lol:

Det är många invandrare som vill slå dem för att dom tror att dom är rasister. Men jag tror inte invandrarna skulle våga mötas mellan fyra ögon med mina kompisar^_^

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slagsmål.... ja det har man inte haft för lite av iaf..

1.

Var någongång förra året så var det en kxig zigenare som trängde sig i matkön så jag puttade bak honom :o så han bara : Vafan vill du ! Vi träffas här efter maten , jag lovar dig ! det kommer komma blod ! ... Jag bara jaha ja.... sen efter maten gick jag ut då så stog han där så jag gick förbi och han efter sen började han slå mig i huvudet... Jag bara stog och tog kanske 7 slag sen gick jag :lol: och han efter och jag bara : Vafan vill du ? jag vill inte ha bråk ! Så sparkade han mig i ryggen så jag puttade in han i en bänk med ryggen rätt in i kanten sen slog jag han i ryggen 2 gånger... sen gick jag ut :huh: För man vill ju inte slå en zigenare... för då kommer det så 5 andra och börjar slå en..

2.

Sen en gång var det en kille Som muckade med mig så gick jag och han gick och spelade fotboll så snackade jag med min adnra polare så nämde jag det och sa att jag sket i det och sånt han bara : va ? sa han det ``? typ ... så gick han rätt ut och slog han en sån jävel i huvudet och gick sen därifrån :)

Hahaa...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vår klass är årets damp-klass

vi håller på att sätta ihop klipp när vissa slåss ... morbida saker

men det händer typ impulser att någon (jag har aldrig varit i slagsmål) liksom bara rusar på nån och dunkar denne i skallen .. sen typ slåss dom och kastar stolar och efter fem minuter börjar båda asgarva och lägger ner :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aaah. Slagsmål.

Okej, en gång var det väl en kille som började kaxa med mig och drog alltid usla skämt om mig och om folk jag kände. Jag ignorerade honom först, kanske 3-4 gånger. Sen en

gång efter en engelskalektion gick jag upp bakom honom, och började slå honom i huvudet med mina engelskaböcker(bakifrån). Slog kanske 5 gånger innan han vände sig om, och tog tag i mina armar, och jag tog i hans, och drog över hans tröja över hans huvud, ja och tillslut låg vi båda på golvet till allmän beskådning. Då dök ett par 9:or upp som drog undan oss båda, och båda gav väl mest upp.

Sen vare väl lyktstolpen en gång på en innebandyträning. Vi tränade med ett par äldre

killar en träning, minns inte riktigt varför...

Aja, lyktstolpen(jag gav han det namnet för han är så jävla lång, över 2 m.) började tackla mig hårdare än nödvändigt enligt mig.(Det var ju bara träning.) Så då när vi kom ner i ett hörn av planen, började haka fast i hans ben med klubban medans han nästan ramlade, såg ganska komiskt ut.( :o ) Ja, han vänder sig om och puttar till mig och tack vare hans enorma kroppsbyggnad(smal och lång) så känner jag faktiskt knuffen och ramlar bakåt. Hehe, tur att tränaren var där, annars vettefan vad som hänt. =)

Det har blivit en del handgemängbråk, men jag orkar inte skriva. Notera att jag är aldrig den som startar bråk. Jag gillar inte ens bråk, andvänder det bara när det verkligen behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får väl nämna en sak då:

I sexan så skulle jag gå och spela fotboll med mina kompisar när det kommer nån jävel och knuffar till mig och säger att jag ska dra åt helvete! Jag frågar vafan jag har gjort, och han fortsätter och frågar om jag är kaxig.

Jag säger att jag är så jävla kaxig jag vill, och han får något slags damputslag och slår till mig i kinden, med någon slags bitchslap snabbt fem gånger! (jag han inte reagera, han var ruggigt snabb)

Då får jag ryck på honom och smäller till han en gång på käften så han backar till baka, då passar jag på och sparkar han i magen två gånger och en gång på typ benet(kommer inte ihåg), då snubblade han och jag sparkade honom en fem gånger lite här och där. Sen gick jag och spelade fotboll.

Sen, när vi slutade kom han med två av sina kompisar(båda invandrare) och säger att dom ska slå ihjäl mig.

Jag blev lite smårädd, men sprang snabbt frstog kvar och sa typ att han var en jävla fegis!

Dom slog inte ihjäl mig, utan spöade bara upp mig lite grann! :o En höll, och de två andra slog!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får väl nämna en sak då:

I sexan så skulle jag gå och spela fotboll med mina kompisar när det kommer nån jävel och knuffar till mig och säger att jag ska dra åt helvete! Jag frågar vafan jag har gjort, och han fortsätter och frågar om jag är kaxig.

Jag säger att jag är så jävla kaxig jag vill, och han får något slags damputslag och slår till mig i kinden, med någon slags bitchslap snabbt fem gånger! (jag han inte reagera, han var ruggigt snabb)

Då får jag ryck på honom och smäller till han en gång på käften så han backar till baka, då passar jag på och sparkar han i magen två gånger och en gång på typ benet(kommer inte ihåg), då snubblade han och jag sparkade honom en fem gånger lite här och där. Sen gick jag och spelade fotboll.

Hatar såna som bara kommer och säjer sådär.

Själv brukar jag inte vara med i slagsmål.

Har kanske hänt på skoj mot nån kompis. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kommer i slagsmål så kopplar jag i något brutalt grepp och gör så dom får lida til MAX.....så dom fattar att dom inte ska ge sig på mig.

Finns en kille som kallar mig teletubbies....han är jävligt rädd för mig och sånt...så en gång så stängde han och en polare till han in mig på ett arbetsställe som var rätt farligt.....så försökte jag hålla mig lugn med så kände jag den känslan av att vara instängd ;) Då fick jag damp och ropade:

-När jag kommer ut härifrån så skär jag kuken av dig.

Sen så när jag kom ut så blev det jäkligt synd om han -_-

EN ANNAN SAK SOM ÄR SÅ ROLIG....fast inte har med precis detta att göra:En gång när jag var med en kompis så gick vi hem till min kompis kompis :P och glodde på skräckfilm....så kom det 2 vänner till min kompis kompis som var där....så var dom lite äldre än mig...så skulle dom vara stödiga och jävlas....så snackade jag skit om dom.MEN...sen så var det så att jag trodde att en av dom var en tjej :D ...så när jag kollade en sak bakom en dörr så stängde hon(han) igen dörren och knuffade hårt som fan(Jag var inne i hörnet så jag blev mosad)men jag tänkte så att det är ju en tjej så jag gör inget försvar.

sen så nästa gång jag var med min polare så frågade jag om det var en kille så var det det:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bråk typ varje dag på våran skola. förra veckan blev min polare relegread för han slog ner en lärare :S

Jag slog till en lärare på käften men jag blev inte relegerad fasst iofs så förtstod alla varför jag slog honom (till och med rektorn) läraren va lite feminin och det hade ryktas att han va homosexuell, hade inga prblem med det men när jag snackade lite väl mycket på lektionen kom han fram och sa att jag skulle vara tyst medans han tog på mig, alltså inte en klapp på ryggen utan lixom tog på mig, så jag smälde till honom på käken... annars slåss jag inte om det inte är för att försvara mig vilket inte händer ofta jag behöver göra det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slog till en lärare på käften men jag blev inte relegerad fasst iofs så förtstod alla varför jag slog honom (till och med rektorn) läraren va lite feminin och det hade ryktas att han va homosexuell, hade inga prblem med det men när jag snackade lite väl mycket på lektionen kom han fram och sa att jag skulle vara tyst medans han tog på mig, alltså inte en klapp på ryggen utan lixom tog på mig, så jag smälde till honom på käken... annars slåss jag inte om det inte är för att försvara mig vilket inte händer ofta jag behöver göra det...

Min kvinnliga lärare brukar ta mig på huvudet, och på ryggen, och jag klagar inte. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det fanns en gammal sånhär topic men den var så utspårad så jag väljer att starta en ny.

Har ni varit med om, eller sett något bråk i skolan det senste?

För nån vecka sedan så skulle jag och mina kompisar hämta saker i vårat skåp. Jag var först färdig och började gå, jag gick förbi en dörr som slängdes upp rätt på mig, jag sa "Aaaj" på skoj för att personen där inne skulle få skuldkänslor som jag brukar göra.

Den här gången var det dock skolans största nasse som hade slängt upp dörrren på mig, han vrålade till och putte iväg mig, sen putte han på min kompis som stog bakom varpå han fortsatte gå. Då fick min kompis någon konstig impuls och skrek "FUL, FUUUUUL!!!" efter nassen. Han vände på klacken och gick i rask fart mot oss.

Min kompis som hade skrikit sprang in i lärarrummet och gömde sig, så nassen putte in mig ashårt i ett skåp och skrek "VAD FAN SA DU?". Min andra kompis stoppade det dock, och lugnade ner honom. Fatta vad arg jag blev på min fega kompis som gömde sig sen.

En annan grej som jag även skrev i nån annan topic var att jag började bråka med en i klassen på gympan när det var innebandy idag. Han störde mig och putte hela tiden. Tillslut blev jag förbannad och slog till honom med klubban på benen, då sprakade han till mig och putte på mig varpå jag fick damp och slog honom i huvudet med innebandy klubban. Det var skoj -_-

Berätta om era bravader nu...

Lol har ni nassar på eran skola. Hade det varit någon sån på vår skola hade han blivit nerslagen av alla för länge sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...