Jump to content

Slagsmål


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Lågstadiet på fritids... Jag och ett par till spelad innebandy då en kaxig 89:a höll på att göra fula saker med klubban så jag knuffa till honom med en kroppstackling ganska löst bara så att han skulle fatta att han skulle chilla annars skulle jag också köra fult. Han verkar lugn men när jag vänder mig drämmer den lilla j***a dampungen till allt var han har med klubban... Jävlar va sur jag blev då så jag tar min klubba och crosscheckar in ungen i väggen... Han flyger in med huvud-nacke-axel först och börjar böla... Men som tur var så spelade jag med några andra resonabla personer som försvarade min story när fröken kom...

Sen var det något bråk jag hade senare men det har jag glömt så jag får återkomma när alzheimersen har släppt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm.. Jag försöker att inte slåss, fast en gång i skolan efter en lektion så var det en som sa nånting som jag inte minns nu, då slängde jag ner honom och stampade honom i ansiktet, såg ut som i menace 2 society (:ph34r:)..

Redigerad av Ando
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det året jag bråka mest måste ha vart i femman - två slagsmål. Senast var i sjuan, fast du var det bara självförsvar.

Jag gillar inte att bråka, så om nån börjar slåss går jag bara därifrån. Om nån börjar kalla mig saker bryr jag mig inte. Ett faktum är att jag inte tar åt mig av sån skit längre, jag verkar ha utvecklat nån form av immunitet mot glåpord. Jag blir rasande i två sek, men sen bara försvinner det. Och om jag nånsin blir förbannad är det för att dom är jobbiga och fortsätter upprepa samma saker hela tiden.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DEt var i vintras.. jag stog vid gympasalen och kramade en isboll och skulle kasta den mot en dörr.. just då kommer den fulaste äckligaste människan i hela världen ut och får den i huvet..

hon var nära på att polisanmäla mig.. -_- och de sa att hon hade skador typ som om hon hade blivit överkörd av en stridsvagn eller nåt :P och sne när jag ser henne.. ett litet krapsår i pannan :lol: då hade jag lust att banka skiten ur henne asså.. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är jag bråka mest måste ha vart i femman - två slagsmål. Senast var i sjuan, fast du var det bara självförsvar.

Jag gillar inte att bråka, så om nån börjar slåss går jag bara därifrån. Om nån börjar kalla mig saker bryr jag mig inte. Ett faktum är att jag inte tar åt mig av sån skit längre, jag verkar ha utvecklat nån form av immunitet mot glåpord. Jag blir rasande i två sek, men sen bara försvinner det. Och om jag nånsin blir förbannad är det för att dom är jobbiga och fortsätter upprepa samma saker hela tiden.

Helt rätt jacker.. onödigt att ta till våld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt jacker.. onödigt att ta till våld.

Samma här. använder inte våld alls ofta -_- , det löser ingenting.

men jag kan berätta om en av dom få ggr. som jag hamnade i slagsmål :P .

:lol: notera att snubben som jag slåss mot är rädd för hundar :ph34r: .

det va en kompis som börja reta mig och slåss. jag brydde mig inte först tills han knäade i mig i magen. då blev jag förbannad och slog tillbaka och så gick slagsmålet igång. vi båda stog där ett bra tag och slog på varandra, ca. 10 min. ungefär. sen efter ett tag så börjar jag gå därifrån och säger "ge dig!" och han bara "nej, jag ska spöa skiten ur dig!" och attakerar min kuk, han försöker slå min på min kuk! då blev jag förbannad och tog ett bra grepp och börjar putta han bakot tills ett staket kommer som grännsar till en privat tomt. sen står vi där i ytterligare 10 min. och slår sönder varandra. sen så börjar båda bli trötta och orkar inte slåss, då tar jag mina sissta krafter att tippa över till andra sidan staketet där en stor hund står och han blev ju skiträdd, sen kommer ägaren och skäller ut honom och massa skit :P .

jag misstänkte att han skulle fortsätta senare på dagen så för säkerhets skull sprang jag hem och hämtade handbojor.

när skolan va slut kommer han och är skitförbannad. och så drar det igång igen, han börja slåss och jag slår tillbaka. sen efter ett tag så tar jag fram mina handbojor och sätter som på hans handleder och säger "nycklarna finns i din brevlåda". sen efter det så bråkar han inte med mig :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...