Jump to content

Slagsmål


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg

FAAAN !

Jag hade bjudit Värsta Dröm-tjejen på pizza...Sedan skulle vi gå o göra något... Så kommer de där Jävla zigenar-gänget (Jag hatar dem Jävligt mkt nu...) Sedan så låtsas jag att de inte finns o tänkte ta en genväg... (bruden vet inget att jag brukar slåss med dem...) Så skriker den ena av zigenarna... Tjena ! Läget ? Då säger bruden min: Svara.... Jag bara : Jo, bra... Sedan börjar jag gå snabbt.... Så frågar tjejen: Varför går du så snabbt? Jag bara: jo... jag ska visa dig en sak ? (Men jag hade ju inget att visa... :"> ) Sedan så kommer zigenarna springande efter mig... så sa tjejen De vill dig något? Jag bara: Spriiing !

Hon bara: huuh ?

Sedan så märker jag att vi är omringad

Då säger en: Tjena Tönten... Vem är hon där Hetingen ? Jag bara: En tjej... Låt hon va ! Då sa dem: Okej, du kan gå bruden.. Då gick hon typ 40 meter bort... Sedan så börjar zigenarna slåss... En itaget... Första o andra klarade jag... Sedan så springer 5 samtidigt (w00t)^_^

då blev jag nerslagen sedan efter tio hårda minuter så sprang de iväg... Då gick tjejen min fram o frågade villka de var ? De har ju tagit sönder dina kläder ! Sedan gick vi hem o pratade lite..... FAAAN!!! Nu.. Nu anmäler jag dem (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ska berätta en sak när jag gick i 6an så var min kompis och jag vid fotbolls planen. vi stod och pratade utan att konsentrera oss på att spela. så kommer det fram en och säger så här :Ska ni vara med eller ska ni bara stå här och snacka skit. då fick han en rak höger på kinden av min kompis så att det spröt det blod ur hans mun (w00t) en tand blev flög ur ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ska berätta en sak när jag gick i 6an så var min kompis och jag vid fotbolls planen. vi stod och pratade utan att konsentrera oss på att spela. så kommer det fram en och säger så här :Ska ni vara med eller ska ni bara stå här och snacka skit. då fick han en rak höger på kinden av min kompis så att det spröt det blod ur hans mun (w00t) en tand blev flög ur ^_^

Är det normalt?? undra om han verkligen förtjänade det?? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JO så här var det då: Jag och några andra killar håll på en helt fin vanlig dag att spela basket typ...efter tag kom ett annat gäng och sa: FAN VI VILL OXÅ SPELA BASKET!

JAG: FAn heller!

Gänget:jävla bögfitta!

JAG:Va fan sa du nu?!! ^_^

Gänget:DIN MAMMA!

JAG:********JAG SKA FAN SLÅ in nyllet på dig!

Gänget:kom då!

Och efter det började det riktiga bråket!! Slog till en kille i magen ,min polare tog tag i en killes ben och snurrade runt honom nåra varv! (w00t)

Och slängde in honom me ansiket före i taggbuskarna!

Det som sedan hände orkar jag inte skriva men ni kan väl tänka er! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slagsmål har jag inte haft ont om...

en gång var det en kille som höll på att kaxade sig mot mig, då sa jag ska vi ta det här på lunchen? sen gick jag.

sen på luchen så kom han med 4 andra 9:or (jag är 7:a) och sa att dom skulle spöa mig.

då sa jag vågar du inte slåss mot mig själv? då sa han håll käften och slog till mig.

eftersom jag har ADHD DAMP så gick jag loss på honom och började slå honom, då började dom andra dra bort mig... av en händelse så kommer några andra 9:or ut som jag känner och slog ner dom, då sprang dom iväg ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här. använder inte våld alls ofta (w00t) , det löser ingenting.

men jag kan berätta om en av dom få ggr. som jag hamnade i slagsmål :P .

^_^ notera att snubben som jag slåss mot är rädd för hundar (w00t) .

det va en kompis som börja reta mig och slåss. jag brydde mig inte först tills han knäade i mig i magen. då blev jag förbannad och slog tillbaka och så gick slagsmålet igång. vi båda stog där ett bra tag och slog på varandra, ca. 10 min. ungefär. sen efter ett tag så börjar jag gå därifrån och säger "ge dig!" och han bara "nej, jag ska spöa skiten ur dig!" och attakerar min kuk, han försöker slå min på min kuk! då blev jag förbannad och tog ett bra grepp och börjar putta han bakot tills ett staket kommer som grännsar till en privat tomt. sen står vi där i ytterligare 10 min. och slår sönder varandra. sen så börjar båda bli trötta och orkar inte slåss, då tar jag mina sissta krafter att tippa över till andra sidan staketet där en stor hund står och han blev ju skiträdd, sen kommer ägaren och skäller ut honom och massa skit :( .

jag misstänkte att han skulle fortsätta senare på dagen så för säkerhets skull sprang jag hem och hämtade handbojor.

när skolan va slut kommer han och är skitförbannad. och så drar det igång igen, han börja slåss och jag slår tillbaka. sen efter ett tag så tar jag fram mina handbojor och sätter som på hans handleder och säger "nycklarna finns i din brevlåda". sen efter det så bråkar han inte med mig (w00t) .

Kinky! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång så spela jag o 2 kompisar lite street dunkningar på en medelkorg :lol:

sen kommer det 4 killar o säger att det är doms plan ja ba : SuG K*k ...Dom ba: kom vi dödar han .. sen det blev bråk så jag tog den längsta killen och gav han 3 boxar i anskiktet och sen när han låg på marken så sparka jag på honom o spotta ...sen så sprang dom alla 4 hem :'( hahah >_<:rolleyes: ....fortsättning följer i nästa kapitel .. för endast 45 kr med en POSTER på köpet ...hahah skoja med den här sista saken :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång så spela jag o 2 kompisar lite street dunkningar på en medelkorg :)

sen kommer det 4 killar o säger att det är doms plan ja ba : SuG K*k ...Dom ba: kom vi dödar han .. sen det blev bråk så jag tog den längsta killen och gav han 3 boxar i anskiktet och sen när han låg på marken så sparka jag på honom o spotta ...sen så sprang dom alla 4 hem :'( hahah :lol:>_< ....fortsättning följer i nästa kapitel .. för endast 45 kr med en POSTER på köpet ...hahah skoja med den här sista saken ;P

Jätte kul :rolleyes:

Och dom ba'h,och sen ba'h, då ba'h, och jah ba'h och då ba'h, Wow ba'h!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...