Jump to content

Cykeltråden


Sir.Per
 Share

Recommended Posts

250 meter på bakan, tro mig eller ej.

Droppat från kanske 1,7-2 meter.

Men jag tror inte du droppat 130 meter? ^_^  ;P

& hojen kostar 4500, ska fixa lite nya delar i sommar då det även kommer en film  :)  :)

130 ops menade centimeter :P

130 meter det händer bara om man rammlar ut ur ett flygplan :)

Min värsta olycka är väl när jag trailade och åkte ner med framhjulet och flög över och landade på huvudet och stikade nacken ;P

Ursäkta om jag råkade vera lite skrytig :"> det beror på att jag blev lyrisk av en cykel tråd :P

Redigerad av SlipKnoT666
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

På tal om vurpor så råkade jag sticka in min fot i framdäcket... cykeln stanna direkt, jag landa framför den på marken, den flyger upp i luften för att till sist, landa på min rygg :rolleyes:... tror att styret slog i bakhuvet för jag var rätt så yr i en timme.. :)

Jag kom på att när jag vurpade så ramlade den i huvudet också :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, såg inte denna topicen föränn nu...

Men jag och en klasskamrat hade tänkt att cykla mellan Göteborg och Stockholm... med självklart extra hjul i ryggsäcken och pengar som f*n... annars blir det katastrof...

Vi ska självklart kontakta media så folk vet att vi är på väg att bli en av de första som cyklar mellan Göteborg och Stockholm... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, såg inte denna topicen föränn nu...

Men jag och en klasskamrat hade tänkt att cykla mellan Göteborg och Stockholm... med självklart extra hjul i ryggsäcken och pengar som f*n... annars blir det katastrof...

Vi ska självklart kontakta media så folk vet att vi är på väg att bli en av de första som cyklar mellan Göteborg och Stockholm... :D

Det är nog många som cycklat där emellan. Men om någon cycklat från Göte till Stock vet jag ej :)

Självklart ska man se på tv då :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...