Jump to content

Cykeltråden


Sir.Per
 Share

Recommended Posts

Brukar cykla 6'5 km om dan.... vurpade i somras, min tröja (som satt på styret) fastnade i framdäcket när jag cyklade råfort ;) .... skrapade upp armbågar, knän, näsan, pannan och smällen fixade blåmärken i hela ansiktet och min hjälm hade jag hängande på styret. jag har 2 vittnen. precis efter så gick jag till närmsta hus och fick hjälp. antagligen för att det var en snubbe farsan kände. gick till skolan nästa dag och tog bort allas matlust med mina blödande sår :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Brukar cykla 6'5 km om dan.... vurpade i somras, min tröja (som satt på styret) fastnade i framdäcket när jag cyklade råfort ;) .... skrapade upp armbågar, knän, näsan, pannan och smällen fixade blåmärken i hela ansiktet och min hjälm hade jag hängande på styret. jag har 2 vittnen. precis efter så gick jag till närmsta hus och fick hjälp. antagligen för att det var en snubbe farsan kände. gick till skolan nästa dag och tog bort allas matlust med mina blödande sår :blink:

Har hänt samma sak för mig, men det var ett bra tag sen, hade tröjan hängandes runt styret och kom i normal fart tills det att tröjan gled in i framdäcket och det blev tvärnit och jag föll av cykeln med en jäkla fart. För övrigt så slog jag mig ingenting (konstigt nog).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här jag på 8 meters hoppet vid vällingby tippen tyvärr så har jag ingen film när jag kommer över.

Jag har en Dabomb xlr8r med Dirt Jumper 3, Hayes osv. DAbomb

Jag har lite frågor här!

Hur långt stegrar ni?? Jag typ 150 meter inge speciellt.

Hur högt har ni droppat?? Jag har typ 130 ;)

Vad kostar era hojjar?? Min runt 20000kr!!

Hur lägger man in två bilder för jag vill ha en min hojj å en på mig :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här jag på 8 meters hoppet vid vällingby tippen tyvärr så har jag ingen film när jag kommer över.

Jag har en Dabomb xlr8r med Dirt Jumper 3, Hayes osv. DAbomb

Jag har lite frågor här!

Hur långt stegrar ni?? Jag typ 150 meter inge speciellt.

Hur högt har ni droppat?? Jag har typ 130 ;)

Vad kostar era hojjar?? Min runt 20000kr!!

It Feel's like you are a skryter. ^_^:blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här jag på 8 meters hoppet vid vällingby tippen tyvärr så har jag ingen film när jag kommer över.

Jag har en Dabomb xlr8r med Dirt Jumper 3, Hayes osv. DAbomb

Jag har lite frågor här!

Hur långt stegrar ni??        Jag typ 150 meter inge speciellt.

Hur högt har ni droppat??  Jag har typ 130  ^_^

Vad kostar era hojjar??      Min runt 20000kr!!

250 meter på bakan, tro mig eller ej.

Droppat från kanske 1,7-2 meter.

Men jag tror inte du droppat 130 meter? :blink:;)

& hojen kostar 4500, ska fixa lite nya delar i sommar då det även kommer en film ;P;)

Redigerad av Lindström
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min värsta cykelupplevelse är definitivt denna:

Jag kör på en cykel, kallad Carrera California ( Sportex, ej o rekommendera för överlevnad ). Iallfall, så cyklar jag i en uppförsbacke me ett gäng polare, en mutter lossnar till framskärmen, den övre, som håller skärmen på plats, sen cyklar vi en stund, då börjar skärmen låta, blir irriterad o ger skärmen en lätt knuff med foten, det som då händer är, när jag kör i kanske 30 km/h så snurrar framskärmen ett varv frammåt. Det tar tvärstop, jag flyger rakt över styret, cykeln flyger efter på mig, där ligger man o kan inte lyfta på armen, hehe, sen när ja väl tar mig upp på benen efter 5 mins så ser ja va som hänt me cykeln, skärmen har totalt bakat in säg i däcket, vilket resulterar i att det är omöjligt att cykla, sen har skärmen dragit åt själva hjulet såpass att halva hjulet vridit sig ett halv var, så det ser ut som ett U ungefär, sen gick styret av också. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...