Jump to content

Planka


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

.hehe.. var nära en gång.. åkte buss.. hade rivit biljetten i småbitar när en kontrollant kom.. visade bitarna och efter ett tag så bestämde hon sig för att jag var oskyldig.. var bara typ 12 då :blink:

Varför rev du sönder den? :rolleyes:

var nära en gång innan också, satt på bussen min biljett hade gått för 2 timmar och 40 min sen, men jag sa att jag "trodde" att det bara gått 1 och en ½ timme :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm... Själv så är man ju smart för sin ålder =D... I ettan så kunde jag 1-12ans tabell utantill =D

Ja bra då vet vi eftersom att denna topic handlade om vilka tabeller folk kunde..

Om man kan alla tebeller betyder det inte att man är smart.

Jag är på lagens sida och har typ aldrig gjort något olagligt förutom att delat med mig av olagliga saker på internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja bra då vet vi eftersom att denna topic handlade om vilka tabeller folk kunde..

Om man kan alla tebeller betyder det inte att man är smart.

Jag är på lagens sida och har typ aldrig gjort något olagligt förutom att delat med mig av olagliga saker på internet.

Jag ska ju bli polis :blink::huh: Så jag får väll sluta med att dela med mig filmer och sånt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett par väktare tyckte inte att jag skulle få åka tunnelbanan och frågade om jag hade busskort, då svarade jag ja och visade det.

Men nu, när jag bevisat att jag hade ett busskort börjar dom klaga på att det är falskt.

Dom tog mig i armen och drog upp mig till spärrarna där dom sedan testade kortet, och gissa vad? Det funkade.

Kommer aldrig glömma deras miner :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett par väktare tyckte inte att jag skulle få åka tunnelbanan och frågade om jag hade busskort, då svarade jag ja och visade det.

Men nu, när jag bevisat att jag hade ett busskort börjar dom klaga på att det är falskt.

Dom tog mig i armen och drog upp mig till spärrarna där dom sedan testade kortet, och gissa vad? Det funkade.

Kommer aldrig glömma deras miner  :rolleyes:

Hände mig med.

Dom drog mig till spärren och sa "följ me nu skitunge så vi kan testa kortet". dom testade och det funkade. då ville jag vara lite kaxig tillbaka så typ "juste, nu va ni inte kaxiga längre va!" dom bara "ska vi anmäla dig eller!" "för vad, att ni va otrevliga eller?? om jag vill så kan jag snacka med eran chef och och säga hur nu behandlade mig, vill ni det eller?" då gick dom därifrån :blink: .

själv har jag alldrig åkt fast för "plankning" men min syrra gjorde det. dom bara "kan vi få se på ditt SL-kort" "aa, visst" "vet du att det här kortet har gått ut?" "nej" "synd att du inte visste det för nu måste du betala 600 kr. vad heter du" "Kristin anderson(vilket va falskt) och mitt personnr. är 850229-3689" det finns tyvär ingen person med det personnr". så sa hon vad hon hette och fick betala 600 kr.

slut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...