Jump to content

Planka


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Har aldrig åkt fast men min kompis har han körde moped sammtidigt någon som oxå hade moped hade pajat några rutor på min skola. Så nån käring hade ringt och sagt att han körde där så kom polisen och körde rätt in i hans mope så han flög av mopen och gjorde polisgrepet på honom så han fick skitont i handleden. Så visade sig att han var oskyldig....

Dumma poliser

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig åkt fast men min kompis har han körde moped sammtidigt någon som oxå hade moped hade pajat några rutor på min skola. Så nån käring hade ringt och sagt att han körde där så kom polisen och körde rätt in i hans mope så han flög av mopen och gjorde polisgrepet på honom så han fick skitont i handleden. Så visade sig att han var oskyldig....

Dumma poliser

Fick han inte skadestånd för det? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det nån mer än jag som blivit tagen av kontrollanter när man plankar (dvs åker kommunal trafik utan att betala)?

blev busted igår på spårvagnen, där rök 800 kr :D så jävla surt :rolleyes:

Du vet att kommunal trafik ibland får massor av pengar av staten? Pengar som kommer från skattebetalare? Och att stora underskott i kollektivtrafikens budget kan leda till skattehöjningar?

DIN FRIÅKANDE EGOISTISKA KOMMUNISTDJÄKEL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig åkt fast men min kompis har han körde moped sammtidigt någon som oxå hade moped hade pajat några rutor på min skola. Så nån käring hade ringt och sagt att han körde där så kom polisen och körde rätt in i hans mope så han flög av mopen och gjorde polisgrepet på honom så han fick skitont i handleden. Så visade sig att han var oskyldig....

Dumma poliser

Varför nämner du detta i en topic om att åka fast med att planka? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klantskallar åker fast, smarta som jag gör inte det.

Precis, smarta åker inte fast för de betalar för sig när de reser kollektivt. :rolleyes:

Själv har jag aldrig torskat men å andra sidan har jag bara plankat några enstaka gånger i hela mitt liv och det var när jag var mindre. Jag orkar inte oroa mig för att det ska komma väktare eller kontrollanter så jag köper hellre en biljett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig åkt fast men min kompis har han körde moped sammtidigt någon som oxå hade moped hade pajat några rutor på min skola. Så nån käring hade ringt och sagt att han körde där så kom polisen och körde rätt in i hans mope så han flög av mopen och gjorde polisgrepet på honom så han fick skitont i handleden. Så visade sig att han var oskyldig....

Dumma poliser

Det där borde han anmäla poliserna för, om han inte redan har gjort det. Polisen ska alltid försöka stoppa dom utan våld första gången, om dom inte lyder har dom rätt att ta till lite aggresivare metoder.

Men jag blir iaf nästan rädd för våra poliser. Åtminstone om alla dessa historier är sanna. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet att kommunal trafik ibland får massor av pengar av staten? Pengar som kommer från skattebetalare? Och att stora underskott i kollektivtrafikens budget kan leda till skattehöjningar?

DIN FRIÅKANDE EGOISTISKA KOMMUNISTDJÄKEL!

Ja jäklar vilken jäkla jäkel jag är asså, jäklar

seriöst, du är nog den enda person jag nånsin hört talas om som bryr sig så mycket om sånna saker :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej man vinner aldrig mot polisen, antagligen hade han hotat poliserna innan och när de försökte stoppa honom vänligt så körde han rakt in i deras bil.

Rätt åt ungjäveln i sådana fall.

Han menar att det kan vara polisernas version av vad som hände. Man får aldrig rätt mot poliser!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...