Jump to content

Borde fler djur funnits i GTASA?!


 Share

Vilka djur tycker du hade varit roligt att ha med i GTASA?!  

102 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vice, ännu en topic på gränsen. Är du säker på att denna topic är rumsren? Vad säger lolita?

Jag vet inte vad lolita säger, än!?

Men jag hoppas hon dyker upp och utvärderar mitt psyke genom att titta på den här tråden, snart!

Jag behöver en rundsmörjning emellanåt... :):P:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det saknades verkligen djur i spelet. Vildmarken var aldekes för död på liv. Inga människor heller. De kunde satt lite arbetare i timmerhuggar stället eller folk som bor på de olika bondgårdarna eller gallna hillbillys i skogarna.

Och de kunde ha satt i lite roliga övernaturliga saker i spelet för jag börjar undra om det finns några alls.

Det är spelets störts fel. Inget liv i vildmarken och de hus och byar som finns där.

Mjo.. men vi har ju leatherface som gömmer sig dör ute nånstans.. börjar faktist tro att han finns för när var ute och gled i skogen kom jag till ett ställe (kolla mapen under) och när jag åkte föbi höll jag in L1 och peppra luften och jag svär på att jag såg nånting som rörde sig, jag hoppade ut ur bilen och då hörde jag ett skrik och en motorsåg gå igång... kommer dock inte ihåg vilken tid det var men det var natt iaf :) ....

edit: bilden är hämtad från en annat topic men den hade samma ställa inringat som jag skulle göra ;P

post-31-1111355776_thumb.jpg

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo.. men vi har ju leatherface som gömmer sig dör ute nånstans.. börjar faktist tro att han finns för när var ute och gled i skogen kom jag till ett ställe (kolla mapen under) och när jag åkte föbi höll jag in L1 och peppra luften och jag svär på att jag såg nånting som rörde sig, jag hoppade ut ur bilen och då hörde jag ett skrik och en motorsåg gå igång... kommer dock inte ihåg vilken tid det var men det var natt iaf :P ....

edit: bilden är hämtad från en annat topic men den hade samma ställa inringat som jag skulle göra ;P

Samma ställe som jag spenderade 10 regniga nätter och slösade bort en hel kväl förra veckian på att försöka hitta Leatherface på. (För att inte tala om de 30 nätter innan)

Har hört så många säga att de sett Leatherface där. Hittade den film på det men länken fungerade inte till att ladda ner den.

Sen finns det folk som snackat om en psycopat som jagar en i samma område som antagligen är samma.

Där är nog nåt där. Frågan är bara om jag orkar med att den psykiska påfrestningen att leta vidare. ;)

Men det hade varit kul med lite mer övernaturligt i spelet iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Mjo.. men vi har ju leatherface som gömmer sig dör ute nånstans.. börjar faktist tro att han finns för när var ute och gled i skogen kom jag till ett ställe (kolla mapen under) och när jag åkte föbi höll jag in L1 och peppra luften och jag svär på att jag såg nånting som rörde sig, jag hoppade ut ur bilen och då hörde jag ett skrik och en motorsåg gå igång... kommer dock inte ihåg vilken tid det var men det var natt iaf :blink: ....

edit: bilden är hämtad från en annat topic men den hade samma ställa inringat som jag skulle göra :ph34r:

Jag har faktiskt också tyckt att jag sett nåt när jag kollar åt ett annat håll än mitt fordon är riktat åt när jag kollar åt sidan med L och R knapparna, men jag hinner knappt reagera, innan det har försvunnit. Om det ens finns nåt. Kan ju bara varit en synvilla, eller en bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CJ kör på vägen mot LS efter en dags verkstads arbete i SF..

*Telefonen ringer*

CJ:Whatta fuck!

*Han svarar*

CJ: Carl Johnson here..Who am i speaking to?

Tenpenny: CJ its tenpenny

CJ:So what?

Tenpenny:MY DOG IS DEAD!

CJ:Yippie!!!!!!!!!!

*Cj ökar gasen och fortsätter..Skiter völ i Tenpennys hundjävel...

Va fan är detta? En älg på vägen! AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

[WASTED]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...