Jump to content

Borde fler djur funnits i GTASA?!


 Share

Vilka djur tycker du hade varit roligt att ha med i GTASA?!  

102 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det saknades verkligen djur i spelet. Vildmarken var aldekes för död på liv. Inga människor heller. De kunde satt lite arbetare i timmerhuggar stället eller folk som bor på de olika bondgårdarna eller gallna hillbillys i skogarna.

Och de kunde ha satt i lite roliga övernaturliga saker i spelet för jag börjar undra om det finns några alls.

Det är spelets störts fel. Inget liv i vildmarken och de hus och byar som finns där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det saknades verkligen djur i spelet. Vildmarken var aldekes för död på liv. Inga människor heller. De kunde satt lite arbetare i timmerhuggar stället eller folk som bor på de olika bondgårdarna eller gallna hillbillys i skogarna.

Och de kunde ha satt i lite roliga övernaturliga saker i spelet för jag börjar undra om det finns några alls.

Det är spelets störts fel. Inget liv i vildmarken och de hus och byar som finns där.

Ja det är lite smådött! Bonngårna skulle vatt fulla med kor och en höna.

Ja coolt om man går i skogen och det kom vagar...

Eller om man råkar spränga sin bil när man e i öknen så kommer det en kamel gående...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Sa inte R* att det skulle finnas kor eller är jag ute och cyklar? :(  ^_^

Vet inte men det spelar nog ingen större roll eftersom att det inte finns...

Men jag håller med dig! Kass! :P

Tänka att få göra "Kovältning" på GTASA

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jahaa, så nu kan man vinna över en miljon på ett TVspel? Damn, kanske ska satsa på det.  ^_^

Yepp, det kan man! Har du inte vatt i LV!? Där kan du vinna BMW´s på enarmade banditer som är digitala...

*Edit Riktiga LV alltså så ingen missuppfattar

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det borde finnas mycket fler djur. Jag har knappt nätt några alls i SA. Bara några pissiga fåglar.

Kanske kommer i nästa GTA spel. Hoppas det blir mer realistiskt med skador på fordon/hus och så. =)

Vote: Hund

Kamphundar!, skaffa en hund, och använda den i gängkrig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...