Jump to content

Nu stänger dom svinerisidan


EricHarris
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hoppas jag verkligen. Den har fäst sej i min ADSL:s kompis sinne, och han är stammis på den sidan och brukar med glädje visa mig bilder på hur olika människor blir avrättade, dödade och annat obehagligt. Även om det nu är så att exet.nu inte är helt skyldig till vad som lurar på hans dator så är det ändå en sidan som hyser filmer av detta slag.

Bara bredbandsbarn som besöker denna sida, har jag upptäckt :P

Någon mer som har svårt att uttrycka sin avsky mot den här sidan, och sådana av samma slag? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar den vidriga sidan! Ta bort den, rotten.com och gore-avdelningen på opium.se!

Råkade utav misstag klicka på länken till bilderna på katten som blev så brutalt misshandlad... vidrigt!

EDIT: ska dock erkännas att jag brukade gå in regelbundet på sådana sidor...

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar den vidriga sidan! Ta bort den, rotten.com och gore-avdelningen på opium.se!

Råkade utav misstag klicka på länken till bilderna på katten som blev så brutalt misshandlad... vidrigt!

EDIT: ska dock erkännas att jag brukade gå in regelbundet på sådana sidor...

Jag är besviken på dig. Nu får du förklara dig, varför var du det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är besviken på dig. Nu får du förklara dig, varför var du det?

Visst det är vidrigt som fan.

Men samtidigt tror jag många folk blir fascinerade (spell?) av sådanna bilder.

Som vi tar t.ex Kurt Cobain han blev fascinerad av saker somäcklade han som t.ex förlossningar osv. Därför ritade han ofta tavlor med foster.

det är svårt att förklara liksom :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hänger inte riktigt med, vad handlar det där om?

Handlar om att Marcus "Status" Ekholm lägger upp filmer och bilder på sin hemsida som är stötande och vidriga.

Och att små 12åingar spenderar tid att besöka sidan.

Visserligen får man en varning innan man kommer in på sidan men tror knappt många 12åringar läser det. Dom är för nyfikna och tycker det är kul...

Jag ser dock inget kul att se hur en person får sitt huvud avhugget eller blir torterad till döds...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det är vidrigt som fan.

Men samtidigt tror jag många folk blir fascinerade (spell?) av sådanna bilder.

Som vi tar t.ex Kurt Cobain han blev fascinerad av saker somäcklade han som t.ex förlossningar osv. Därför ritade han ofta tavlor med foster.

det är svårt att förklara liksom ;)

Ofattbart enligt mig att man ens kan titta på det.

Finns ju inget intressant i det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det är vidrigt som fan.

Men samtidigt tror jag många folk blir fascinerade (spell?) av sådanna bilder.

Som vi tar t.ex Kurt Cobain han blev fascinerad av saker somäcklade han som t.ex förlossningar osv. Därför ritade han ofta tavlor med foster.

det är svårt att förklara liksom ;)

Såsant, det är det förbjudna man lockas av! Saker man aldrig får se i teve, eller tidningar! Man blir nästan tvungen att se det! Dock är de dagarna förbi, tycker det är skitvidrigt nuförtiden...

Kattbilderna fick mig att ändra uppfattning om någon undrar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På rotten.com är det mesta fejkat. nästan inte nåt som är äkta där...

Nej, det är sant! Dock så såg jag några småkillar i trean sitta och hänga på rottens hemsida, och jag tror nog att dom tror på det... det är väl troligtvis det som är det lite mera allvarliga...

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...