Xennah Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 (redigerad) Har 0,25 mbits för tillfället annars hade jag varit med. jag har också 0.25. edit Här är lite bilder. Giljotin. Dålig kvalite jpg. I Action! Ingen inne nu, börjar känna mig lite ensam. :'( Redigerad 10 oktober, 2006 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Har fått nog av det i skolan. Det är klart, det är alltid kul att göra riktigt stora projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Shit, det var längesen man satt och lanade Blockland med kompisarna, men ack så kul det var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jag kommer ihåg rtb, jag och brosan försökte bygga frihets gudinnan, allt gick jätte bra, var uppe till armarna och det gick skit bra, men så hängde sig datorn :'( då tog jag bort spelet Aja, ska köra igen nu eftersom jag inte har så mycket att göra, måste dock lära mig lite igen, men det får jag göra imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vill någon spela lite nu? isåfall startar ajg en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Bump.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Bump.. Hihi, det var detta jag tänkte på när någon nämnde det fula legospelet. Detta är äkta lego. Det är fint, ska nog fixa det tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) Haha måste tanka detta igen, sjukt kul =D Edit: Kostar det pengar nu? Detta står på deras sida: Click Here to Download Blockland (Windows) Click Here to Download Blockland (Mac OSX Universal) Buy Now :S Redigerad 9 mars, 2008 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Yepp de kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Yepp de kostar Mjo märkte det precis, tankade hem det och kunde bara spela demot. Gubbarna ser helt cp ut nu ahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Usch, dom hade verkligen förstört spelet sen senast.. Någon som sitter på dom äldre verisionerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 10 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2008 (redigerad) Usch, dom hade verkligen förstört spelet sen senast.. Någon som sitter på dom äldre verisionerna? Finns en länk till v.0002 en sida bak Edit: Hmm verkade ändå bli v8 när man skulle installera det :S Om någon har dom äldre versionerna så lägg upp i rappet =D Redigerad 10 mars, 2008 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Jaha! Dags för retard att dra upp Blockland tråden igen då. Håller på att ladda ner för fullt (men Download Accelerator är inte snabbt nog). Undrar dock vad det är för skillnad på buy och Download. Alla säger ju att Blockland är gratis. Tryckte bara på download. Får jag ett demo nu or what Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Jaha! Dags för retard att dra upp Blockland tråden igen då. Håller på att ladda ner för fullt (men Download Accelerator är inte snabbt nog). Undrar dock vad det är för skillnad på buy och Download. Alla säger ju att Blockland är gratis. Tryckte bara på download. Får jag ett demo nu or what Det är nog demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Nya Blockland versionerna kostar pengar, tror dom har nått samarbete med riktiga Lego? Så om du laddar ner det utan att köpa så får du nog demot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Märkte det. Kapitalistjävlar . Synd. Det är säkert roligt. Det fick bli Google SketchUp istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 *BUMP* Jag fixade fram v.0002, om någon är intresserad. Download me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) Argh, hata rapidshare Laddade upp den här bara för att det ska gå snabbare/enklare för andra ;D http://gizgiz.nu/php/upload/blockland0002.exe Vill du lira Bebben? Redigerad 13 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Vafan är det för hund på gizgiz.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Argh, hata rapidshare Laddade upp den här bara för att det ska gå snabbare/enklare för andra ;D http://gizgiz.nu/php/upload/blockland0002.exe Vill du lira Bebben? Sure, när hade du tänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts