Jump to content

Har du någon gång varit med om en Deja-Vu?


Guest Kurby
 Share

Har du någon gång varit med om det?  

64 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Väldigt ofta faktiskt...precis som Stell sa så kan jag känna igen situationer och veta vad nån ska säga och så...eller lever jag bara ett jävligt inrutat liv?

när vi lekte charader en gång skulle min kompis gå upp och charada...han tittade på sin lapp och precis när han nåt scenens kant säger jag rakt ut "frihetsgudinnan"

och killen som ledde charaden och min kompis stirrade som fan på mig. jag hade inte sett lappen innan och när dom sa att det var rätt så trodde alla att jag hade fuskat. och vad skulle jag säga? jag låtsades som ingenting.

en annan gång när jag var med familjen på öland åkte vi till en gokartbana nån stans. när vi parkerat bilen och de andra stigit ur satt jag kvar helt stel av skräck, för den skogen jag såg framför mig, de skyltarna och däcken som låg där, hade jag sett innan, men jag hade aldrig vart där förut...satt kvar i två minuter innan jag långsamt gick till min familj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...