Jump to content

Smärta


Xeo001
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 120
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

http://en.wikipedia.org/wiki/Testicular_torsion

Det kändes som om jag blev sparkad på pungen konstant i sex timmar.

Aj, får ont bara av att tänka på det. Satan vad vidrigt.

Själv snubblade jag och landade på en jävla pinne som stack upp från marken och spetsade mig precis under ögat. Skulle kunna blivit blind på det ögat om jag bara varit lite längre, men jag fick bara ett otäckt jävla märke.

Så kan det gå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest smärtfulla jag gjort är nog att tvätta ett skrapsår som täckte 80% av min underarm som orsakats av en snubbe med ett grovt sandpapper..

tvättade med "alkogel".. en slagt deinfektionsgele som innehåller 70% alkohol.. sved i nån minut.. höll på att svimma typ..

men annars så är jag inte speciellt känslig för smärta, brukar trycka nålar genom armen.. har stämplat mig med häftapparat några gånger..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha

När jag gick i 4an tror jag det var hade alla sånna jävla kulor , sånna med 3 kular på ett snöre som man trixa med eller vad man gjorde :blink:

Jag stog och slog med ett par sånna på en stol så missade jag stolen så dom åkte rakt upp i pungen på mig -_- kunde varken sitta , ligga, eller stå upp ..

Sen när jag var mindre har mina trumhinnor spruckit flera gånger .

Kommer tillbaka när jag kommit på något annat ,...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...nageltrång i båda stortårna, kraschade med en "kärringcykel" i full fart ner för en backe, drog på bakhjulet med en cykel och skrapade upp hela ryggen, slog kulorna på cykelstödet, sparkade upp en skateboard upp i ansiktet, fick en spik i huvudet i 1:an, när jag halkade på badhuset och råkade skära mig i handen så det blev ett djupt sår, när jag ramlar i trappan otaliga gånger....

Call me Mr Unlucky... -_-

Redigerad av Sauer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var nyår och jag och mina polare var ute och härjade. Vi smällde nåt smaterband och så fick jag något i ögat det sved som fan i cirka tre dagar. Sen har man ju råkat slå sig med en hammare på fingrarna. Men det mest smärtsamma var när jag och några polare var ute i skogen klockan var typ ett på natten. Man såg fan inget plötsligt så kände jag en enorm smärta i foten. Så jag stannade för att kolla vad det var som gjorde så jävla ont. Då såg jag att jag hade trampat på en stor rostig spik -_- .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag knippsade av lite av pekfingret så det börja störtblöda :blink: .

sen har jag också haft 3 st. trappolyckor...

trappolycka nr. 1 ålder ca. 4 år

när jag va liten så hade jag livlig fantasi och fick för mig att åka ner för trappan med min råsa leksaksbil. så jag började åka ner och sen rammlade jag av och rullade ner för trappan och slog i huvudet.

trappolycka nr. 2 ålder ca. 6 år

skulle gå ner för trappen och råka hallka på ett trappsteg så jag rammlade frammlänges och åkte ner för trappan på magen.

trappolycka nr. 3 ålder ca. 10 år

på något sätt hallkade, rmmlade eller snubblade jag när jag skulle gå ner för trappan och fick precis tag på staketet som är runt trappen och hängde där. efter ungefär 3 sekunder så gled mina fingrar av staketet och jag rammlade från tre meters höjd och slog i huvudet i ett av trappstegen.

efter dom olyckorna så har jag tagit en lärdom om att gå sakta ner för en trappa, gör det du också -_- .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...