Jump to content

Garrys Mod


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bå blir det väl att lägga upp lite bilder :unsure:

Jag och en kille spelade lite schack ;)

w00t, Jag var inte alls där :D

Alle090 och jag mötte en irriterande person så vi satte upp spawn kill så vi slapp honom :naughty: (Kolla "Deaths" på SHADOW MASTER)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Absolut!!! Spelet blir också mycket bättre senare när du har skaffat PHX 3 och Wire Mod :lol:

Jo, SÄRSKILT NÄR MAN KÖPT SPELET!!! :shifty:

@Skotten_31

Det finns mer än BARA att bygga, när man KÖPT spelet så finns det andra sorts servrar som te.x race servrar (bygg din bil och race), WOTS (Wars Of The Servers) Stor krig antingen är du byggare, krigare eller pilot (finns ju mer). Finns även Zombie servrar, ungefär som CSS Zmod MEN mycket roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Skotten_31

Det finns mer än BARA att bygga, när man KÖPT spelet så finns det andra sorts servrar som te.x race servrar (bygg din bil och race), WOTS (Wars Of The Servers) Stor krig antingen är du byggare, krigare eller pilot (finns ju mer). Finns även Zombie servrar, ungefär som CSS Zmod MEN mycket roligare.

Nice

Men om man hittar spelet i någon buske kan man köra spelet och gå in på andras server? eller måste man köpa spelet för att köra på andras server?

Redigerad av Skotten_31
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste köpa det annars kan du inte gå in på VAC servrar har jag för mig. Men 60 spänn har du väl råd med? :shifty:

Va puttenuttigt, MEN DET ÄR FEL!!!!

Joe Dirt har en busk version, vi brukar lira på min egna server.(egen dedicated server).

Men jag måste cracka min server isåfall. Men VAC har inget med det att göra. Min server har VAC men Joe Dirt kan lira ändå :lol:

beställ genom en affär? D:

EDIT: varför hittar jag inget på prisjakt när jag söker efter det? >:

Det finns inte i affär, bara via STEAM!

@Joe Dirt

KISS MY HAIRY ASS!!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va puttenuttigt, MEN DET ÄR FEL!!!!

Joe Dirt har en busk version, vi brukar lira på min egna server.(egen dedicated server).

Men jag måste cracka min server isåfall. Men VAC har inget med det att göra. Min server har VAC men Joe Dirt kan lira ändå :shifty:

Det finns inte i affär, bara via STEAM!

@Joe Dirt

KISS MY HAIRY ASS!!

Puttenuttigt? Som sagt, jag var inte säker, och 99 % av alla servrar är inte crackade så han måste ändå köpa det, palla sitta lira med sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Puttenuttigt? Som sagt, jag var inte säker, och 99 % av alla servrar är inte crackade så han måste ändå köpa det, palla sitta lira med sig själv.

Jag kör crackat men trot eller ej men jag hittar alltid, och då menar jag alltid minst 5 crackade servrar som jag kan joina... En del är dåliga men dom flesta är bra... Visst det är bättre att köpa men när man inte kan så duger detta bra endå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Puttenuttigt? Som sagt, jag var inte säker, och 99 % av alla servrar är inte crackade så han måste ändå köpa det, palla sitta lira med sig själv.

Var bara tvungen att tillägga puttnittigt :shifty:

Jo, det stämmer. Sägs också att vissa crackade servrar (utan VAC) innehåller virus/virus nedladdningar. Men detta är en myt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...