Jump to content

GTA3's huvudperson - namnet bekräftat....


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
För de flesta som spelat SA är detta "old news". Men för alla som väntar till PC- verisionen kan götta sig med denna info.

I SA så bekäraftas det att han heter....

Claude!

Är han inte med i SA?

Han är väl Catalinas kille? Han står ju och håller på med något när Catalina står och pratar med CJ. Det är VÄLDIGT likt honom iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han får väl heta vad spelarna döper han till... El Snurro...

Hur får du vatten på ett snubbe i ett dataspel? :lol:

Man kan NAMNGE fido/Claude men inte döpa honom :lol: .

Jag har inte kommit så långt storyn... Jag har precis börjar göra uppdrag för Catalina och inte klarat "Tanker Commander".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Catalina

Fiery. Cesar Vialpando's cousin—the most frightening female character in the GTA3 series. Catalina lives in an isolated hut in Fern Ridge, Red County - complete with freshly digged graves in the back yard. Obsessed with robbery. Catalina is in love with Carl, despite her poor attitude towards him. She begins dating Claude Speed, the 'snake without a tongue' (commonly known as GTA3 Guy). The pair are preparing a move to Liberty City. Powerful, sick minded, constantly seeking attention.

Claude Speed

The "snake without a tongue." We can finally put a name on GTA3's main character. Claude is currently dating Catalina, the crazy bitch (as Carl likes to describe her) living in Fern Ridge, Red County. Claude is a talented street racer. Carl defeats him in a countryside race, and is rewarded with deeds to a garage in San Fierro, which to his surprise, is run down and of no use to anybody. Claude is preparing a move to Liberty City with Catalina.

Från: sanandreas.net

Det har säkert tagits upp i tråden men där står det ju vad han heter.

Redigerad av Bjorneman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm..:/

På dom ställena jag har läst så har dom sagt att det var bekräftat osv. Fido skulle tydligen vara Marias smeknamn på Claude läste jag nyss.. Och att snubben i gta2 heter claude. :S

Vet inte om detta stämmer. Kanske?

Men jag stör mig fortfarande på Tommy Vercetti. Jag vill veta mer om honom. Han är så in i *** lik Fido. Dom måste vara släkt eller nått! :D Tommy dör ju aldrig i vc, så han skulle ju kunna dyka upp lite i Liberty Stories?

Annars kanske det finns nån som spelat gta på advance som har lärt sig lite mer om Liberty City?

Hmm... Tror jag ska fixa ett visst gb advance rom nu.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Hmm..:/

På dom ställena jag har läst så har dom sagt att det var bekräftat osv. Fido skulle tydligen vara Marias smeknamn på Claude läste jag nyss.. Och att snubben i gta2 heter claude. :S

Vet inte om detta stämmer. Kanske?

Men jag stör mig fortfarande på Tommy Vercetti. Jag vill veta mer om honom. Han är så in i *** lik Fido. Dom måste vara släkt eller nått! >_< Tommy dör ju aldrig i vc, så han skulle ju kunna dyka upp lite i Liberty Stories?

Annars kanske det finns nån som spelat gta på advance som har lärt sig lite mer om Liberty City?

Hmm... Tror jag ska fixa ett visst gb advance rom nu.. B)

Claude och tommy är ju samma modell typ fast med andra kläder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Claude och tommy är ju samma modell typ fast med andra kläder.

Jo, jag tyckte det var skönt att Rockstar vågade sej på att göra en svart karaktär! Dessutom tycker jag CJ är den bästa karaktären. Claude får man ju typ aldrig veta något om. Tommy är ju bara ett sten-arsel, så han kommer man ju inte speciellt nära inpå skinnet, (vilket är bra). Men det känns som att de har forskat mer i CJs karaktär osv. Och Young Mayley gör faktiskt ett väldigt bra jobb som rösten till CJ.

Är jag den ända som tycker att CJ ibland kan likna Will Smith, (till sättet).

Catalina: "Are you jealous, are you gonna right for me?"

CJ: "Naa-áh, I can take rejection"

Jag tycker det påminner sjukt mycket om Will Smith i Fresch Prins. Sättet han säger det på, liksom...

Redigerad av The Lithium
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
Har ju i och för sig personligen ALDRIG hört han säga ett knyst i varken GTA III eller i San Andreas.. Mute verkar väl bara ett bra namn då.. :P

Catalina ringer en vid ett tillfälle i SA och stönar "Claude! Oh Claude!" eller något liknande, så säger Carl att det är han och så blir Catalina sur och lägger på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...