Jump to content

GTA3 gubbens namn bekräftat!


Mark
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

funnylin, tror du att han inte heter Claude eller ser du det som bara en möjlighet att det kanske inte är Claude? ;)

Som sagt har jag aldrig spelat SA. Och eftersom jag aldrig sett en nyhet där det med stora bokstäver står nåt i stil med "Fido heter inte Fido, Fido heter Claude". Jag ser det som en möjlighet att det är en annan snubbe vid namn Claude. Men som sagt, jag har aldrig spelat SA och vet inte hur scenen ni talat om ser ut, så det är egentligen en omöjlighet för mig att bilda mig en egen uppfattning.

Tills det är bekräftat är det inte bekräftat som min gamla Morfar brukade säga(Lögn!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja men tänk!

*spoiler*(kanske)

På det uppdraget när man ska slåss om hennes hjärta mot Fido eller claude eller va han heter (Muteguy) så ser man ju honom där i bakgrunden och om man inte är helt blind så märker man att det är han och sen åker dom till liberty city... och så ringer hon därifrån och skriker claude i telefonen ett antal gånger.. sen på gta III så är ju hon med i början och skjuter fido claude eller va ni vill att jag ska kalla honom (muteguy) ja alltså så måste dom ju ha hållt ihop i 10 år men hon tröttnat och skjutit honom! ;) de måste bara vara så.. kom gärna med invändningar om ni vill..! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja men tänk!

*spoiler*(kanske)

På det uppdraget när man ska slåss om hennes hjärta mot Fido eller claude eller va han heter (Muteguy) så ser man ju honom där i bakgrunden och om man inte är helt blind så märker man att det är han och sen åker dom till liberty city... och så ringer hon därifrån och skriker claude i telefonen ett antal gånger.. sen på gta III så är ju hon med i början och skjuter fido claude eller va ni vill att jag ska kalla honom (muteguy) ja alltså så måste dom ju ha hållt ihop i 10 år men hon tröttnat och skjutit honom! ;) de måste bara vara så.. kom gärna med invändningar om ni vill..! ;)

Så tänker jag iallafall...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I GTA3 sa ju Catalina Killing you would be a pleasure, but dating you whas just buisness. I 9 år!?! Något stämmer inte. Iochförsig skulle det vara logiskt att "Fido" var Claude Speed, de är ju väldigt lika.

Men samtidigt så stämmer ju inte Catalinas karaktär med hur hon är i GTA 3 heller.

Hon var väl ihop med honom för att lura honom att råna en massa med henne. Sen gick hon med Colombians och då passade inte Claude längre in i hennes planer så don bestämde sig för att göra sig av med honom. Då blir det ju som hon sa.

Att GTA 3 killen heter Claude är jag fullt säker på och tycker det är löjligt att försöka leta sätt som det inte kan vara honom.

Det kan vara Mr V från Vice City hon ligger med, eller Maffia gubben i GTA 3 eller en karaktär i ett framtida GTA spel... men varför? Varför göra samtalet i slutet bara för att det ska vara någon annan än GTA 3 killen hon ligger med trots att hon lämnade San Andreas och åkte till Liberity City tillsammans med GTA 3 killen och är fortfarande med honom i början på GTA 3. Hade ju varit en totalt meningslös grej.

Varför inte bara axeptera att han heter Claude och kallas Snake?

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grand Theft Auto 2 utspelas i en närliggande framtid.

Så kanske är GTA 3 Claud honom som ung? Skulle vara konstigt om det bara råkade vara så att 2 huvudkaraktärer i 2 GTA spel hette samma och såg likadana ut. Kanske var inte R* säkra på att de ville visa det klart i GTA 3 så därför nämnde de inte hans namn?

Och kanske så handlar GTA 4 om honom också?

Vad heter huvud killen i GTA 1 då?

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...