Jump to content

GTA3 gubbens namn bekräftat!


Mark
 Share

Recommended Posts

Du kallar dig själv kommunist så jag förstår vart dubbelmoralen kommer ifrån.

Vad gör du för dessa människor? Är du i dessa länder? Är du med i Läkare utan gränser? Du sitter, likväl som jag, på ditt feta arsle och spelar GTA: SA utan bekymmer ändå. Jag är med i Greenpeace och djurensrätt, det räcker för mig. Om jag en tidig vintermorgon vill sitta och disskutera meningslöst skit som detta så låt mig.

Jag heter commiebastard..

Commie= slangord för kommunist som nazister och "extrema republikaner" använder.

bastard= bastard.

Kommunistbastarden.

Jag tycker namnet är coolt inget annat. Politik det är min andra hobby.

Jag läser så väl liberalism som marxism.

Det märks att du har noll koll på kommunism. För i Kommunistiska manifestet står det:

"Av var och en efter förmåga, åt var och en efter behov".

Hur mycket man gör åt människor i tredje världen baseras alltså efter personens egna förmåga.

Jag är tyvärr inte född i akademiskmiljö så jag kan inte bara sticka till tredje världen hur enkelt som helst och arbeta där.

Finns inte pengar till det. Men jag gör vad jag kan t.ex. skicka 100kr av mitt studiebidrag (950kr) till rädda barnen.

Dessutom är de ämnet jag tog upp har inget med djur och annat moralpolitiskt att göra med som greenpeace eller djurensrätt.

Ska man vara med i något så är det rädda barnen. För jag ser inte vikten av politiken ska sättas på moralpolitiska frågor. Sånt förändrar inget.

Inte heller rädda barnen i grunden men de åtminstone räddar en massa jävla människor vilket är betydligt viktigare än kossor och annan vandrande mat.

Du har ingen koll på mig. Så dra inga bestämda slutsatser.

Jag klarar knappt av att jogga 1km men joggade 6km för att varje km gav mer pengar åt fattiga barn i u-länder. Min vänster axel gick ur led av allt joggande..

Jag är aktiv när det kommer till att hjälpa folk med den förmåga jag har. Jag tänkte faktiskt sticka till latinamerika hjälpa fattiga. Du som sagt har ingen koll på vem eller vad jag är. Det räcker inte med bara vad jag heter.

Diskussionen handlade inte heller om att varför åker inte alla aktiva debattörer i denna tråd till andra länder och hjälper till istället för att snacka om vad snubbe i spelet heter..

"Det är deras individuella åsikt om vad för förmåga de har om det. Om det är att diskutera och lära sig mer om liknande eller göra något praktiskt som att åka till ett land eller bara skicka pengar."

Ungefär så skulle "Marx och Engels" formulerat det om hängde på denna nätdiskussion. Förstås jag kanske har fel eftersom jag är ingen "fullständig" Marxist heller.

är det otur eller är jag som drar mig själv in i träsk av ämnen som inte har med trådarna att göra med?

Aja kan inte hjälpa med det..

Suck detta ledde till en nioende sida..

Allt för vad en snubbe heter..

jag tänker inte simma djupare i detta träsk.

Vill folk säga något till mig så är min mejl Artin_G@hotmail.com

Jag tänker inte diskutera mer off topicämne i denna tråd eller diskutera om vad snubben heter..

Redigerad av Commiebastard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, tråden kan lika gärna låsas. Den kan öppnas igen när R* har bekräftat namnet, eller dylikt. Jag har ingen lust att disskutera med någon fjortiskommunist som sitter och citerar Marxcitat som han googlat fram. Låt mig vara dömmande, men jag tror inte ett skit på det du säger. Men låt gå. Inget mer offtopic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killen från GTA 3 har inget namn! Det har aldrig slagit er att

Claude kan vara någon annan - ett snabbt knull, ett "one

night stand" eller en knullkompis.

GTA-killens namn är okänt och kommer förmodligen alltid

att vara okänt.

hållere med... ingenting är bekräftat... det är som om jag skulle ringa vem som helst av er och säger att nu kommer min mamma... men det kan lika gärna vara en min katt som heter mamma!

idiotförklara sig själv..... i'm the master

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kallar dig själv kommunist så jag förstår vart dubbelmoralen kommer ifrån.

Vad gör du för dessa människor? Är du i dessa länder? Är du med i Läkare utan gränser? Du sitter, likväl som jag, på ditt feta arsle och spelar GTA: SA utan bekymmer ändå. Jag är med i Greenpeace och djurensrätt, det räcker för mig. Om jag en tidig vintermorgon vill sitta och disskutera meningslöst skit som detta så låt mig.

Håller med dig. Är det meningen att så fort folk lider eller det händer en stor katastrof eller sånt att vi ska sluta leva här? Att vi ska ha det hemskt bara för att inte få skuldkännslor för att vi har det bra?

Nu är det en katastrof i Thailand så nu kan vi inte spela TV spel, titta på komedier eller läsa serier... eller prata strunt på internet utan nu måste vi prata viktiga grejer. Är det så du menar?

Vad hjälper det dem om vi slutar leva för deras skull?

Vi tittar på TVn om det. Sörger för de döda, medlidande för anhöriga och döda, mår dåligt och gråter lite men måste vi verkligen göra det 24 timmar om dagen för att inte känna skuld till att vi inte är drabbade?

Angående GTA 3 gubben så har jag inte sagt att det är 100%. Bara att det är det som är troligast. Men faktum är att det finns bevis för att han heter Claude men det finns INGA bevis för att han inte heter det.

Om du väntar dig att R* ska gå ut med det så lär du få vänta. De har inte gått ut med nåt om de andra karaktärerna i spelet.

T ex kan du inte säga med 100% att det är GTA 3 killen som är med i spelet. För R* har inte gått ut med det heller. En del verkar glömma att det är ett spel. Det finns bara vad som visas i det... inget annat.

Precis som några andfra sa så tror jag att de som hela tiden envisas om att han inte är GTA 3 killen vill se speciella ut. Visst, ni säger att ni är öppna för att han kanske är det men paktiskt så tvivlar jag på det. Ni vill helt enkelt inbte att han ska heta Claude och vill man inte så kan man inte ändra uppfattning.

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem som helst får ju tro vad som helst men det verkar lite stupid att Catalina skulle ringa och stöna fram namnet Claude när hon just blivit ihop med GTA3-killen, och är ihop med honom framtill början av GTA3 (2001). Men vill man inte kan man inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem som helst får ju tro vad som helst men det verkar lite stupid att Catalina skulle ringa och stöna fram namnet Claude när hon just blivit ihop med GTA3-killen, och är ihop med honom framtill början av GTA3 (2001). Men vill man inte kan man inte.

Eller så är dom inte ihop tills dess, "Claude" kommer i finkan, man vet inte om han hamnar där typ 93-94... Sen sitter inne tills han ska transporteras till Portland.. Eller var han nu ska transporteras!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk pratar om allt annat än det som är relevant.

Till alla med konspirationsteorier, så som:

"Min mamma är inte till 100% min riktiga mamma"

- Så otroligt låga argument, att jag måste göra någonting som

jag inte trodde jag skulle behöva göra: ifrågasätta det låga IQ

personen besitter. Om du inte själv inser vad som är fel i hela

det resonemanget, så vet du ungefär hur lågt du befinner dig!

Och hur kommer det sig att folk som tvivlar på fantasier helt

plötsligt vill framstå som speciella? Ni har kallat mig många

saker i denna tråd - förmodligen ser ni mig som en stor idiot.

Men varför? För att jag vägrar tro på någonting som saknar

faktisk grund, bevis och är fullt med fantasier?

Jag tror att alla era ord för mig bara är undanflykter. Ni kallar

mig saker för att slipa svara på de frågor jag ställt. Några inser

kanske att det inte finns bevis för namnet Claude, och börjar

då istället rikta kritik mot mig som person - för att slippa

besvara frågor som för er kan vara jobbiga.

Ni bör sluta spekulera i mig som person, och istället ta itu med

problemet. För ni visar bara eran egna dumhet.

(För övrigt är jag en ganska snäll människa. Jag brukar ge

pengar till frivilligorganisationer, hjälpa vänner i nöd, och

hjälpa gamla gummor över gatan.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk pratar om allt annat än det som är relevant.

Till alla med konspirationsteorier, så som:

"Min mamma är inte till 100% min riktiga mamma"

- Så otroligt låga argument, att jag måste göra någonting som

jag inte trodde jag skulle behöva göra: ifrågasätta det låga IQ

personen besitter. Om du inte själv inser vad som är fel i hela

det resonemanget, så vet du ungefär hur lågt du befinner dig!

Och hur kommer det sig att folk som tvivlar på fantasier helt

plötsligt vill framstå som speciella? Ni har kallat mig många

saker i denna tråd - förmodligen ser ni mig som en stor idiot.

Men varför? För att jag vägrar tro på någonting som saknar

faktisk grund, bevis och är fullt med fantasier?

Jag tror att alla era ord för mig bara är undanflykter. Ni kallar

mig saker för att slipa svara på de frågor jag ställt. Några inser

kanske att det inte finns bevis för namnet Claude, och börjar

då istället rikta kritik mot mig som person - för att slippa

besvara frågor som för er kan vara jobbiga.

Ni bör sluta spekulera i mig som person, och istället ta itu med

problemet. För ni visar bara eran egna dumhet.

(För övrigt är jag en ganska snäll människa. Jag brukar ge

pengar till frivilligorganisationer, hjälpa vänner i nöd, och

hjälpa gamla gummor över gatan.)

stackars dig, jag kan säga att definivt inte ser dig som en idiot. Men jag ber dig överväga att spela igenom SA igen och sen spela GTA III igen. För något måste du ha missuppfatat enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk pratar om allt annat än det som är relevant.

Till alla med konspirationsteorier, så som:

"Min mamma är inte till 100% min riktiga mamma"

- Så otroligt låga argument, att jag måste göra någonting som

jag inte trodde jag skulle behöva göra: ifrågasätta det låga IQ

personen besitter. Om du inte själv inser vad som är fel i hela

det resonemanget, så vet du ungefär hur lågt du befinner dig!

Och hur kommer det sig att folk som tvivlar på fantasier helt

plötsligt vill framstå som speciella? Ni har kallat mig många

saker i denna tråd - förmodligen ser ni mig som en stor idiot.

Men varför? För att jag vägrar tro på någonting som saknar

faktisk grund, bevis och är fullt med fantasier?

Jag tror att alla era ord för mig bara är undanflykter. Ni kallar

mig saker för att slipa svara på de frågor jag ställt. Några inser

kanske att det inte finns bevis för namnet Claude, och börjar

då istället rikta kritik mot mig som person - för att slippa

besvara frågor som för er kan vara jobbiga.

Ni bör sluta spekulera i mig som person, och istället ta itu med

problemet. För ni visar bara eran egna dumhet.

(För övrigt är jag en ganska snäll människa. Jag brukar ge

pengar till frivilligorganisationer, hjälpa vänner i nöd, och

hjälpa gamla gummor över gatan.)

Jag får hålla med CappachinoTheGreat.

Du du lunkan, anledningen till att man går till angrepp emot dig som person är för att dina argument emot att gta-3killen skulle heta claude är en aning wannabe-tänkare. Med det där meddelandet bekräftades det yttligare. Nej, jag ser inte skillnaden till "din mamma kanske inte är din mamma" och att gta-3killen INTE skulle heta claude. Ifrågasätt mig IQ du (iq är för den delen inte något vetenskapligt utan ett antagande och fullt med spekulationer som man får fram genom att lösa knepiga problem med kuber osv. om så är fallet så welcome, jag ligger över snittet men inte fan känner jag mig smartare för det), men jag tror fortfarande att han heter claude till 99,99%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dags att stänga denna tråd...

Men först vill jag tillägga mina egna antaganden...

Att Rockstar skulle ha döpt GTA3-killen till Claude är lika osannolikt som att Rockstar skulle fixa en röst till honom. Att GTA3-killen varken har namn eller röst är utmärkande för den karaktären. GTA2-killen däremot heter Claude.

För övrig antar jag att Catalina och GTA3-killen inte varit tillsammans alla 7 år mellan SA och GTA3. Varför skulle hon i så fall skjuta honom i GTA3? Dom verkar ju inte ha något gemensamt i GTA3.

*CLOSED*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...