Jump to content

GTA3 gubbens namn bekräftat!


Mark
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Claude

The snake without a tongue! We can finally put a name tag on the GTA3 main character. Currently dating Catalina, the crazy bitch living in Fern Ridge, Red County. Famous for street racing. Claude rewards Carl with a garage in San Fierro, which to his surprise, is run down and of no use to anybody. Claude is preparing a move to Liberty City with Catalina.

Han heter Claude.

Gå in på gtasanan.com och sen characters (osäker på stavningen) där hittar ni honom. Det finns tillochmed en bild på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck! Bevisa för mig att det är GTA3-killen.

Jag lovar att tro dig/er om du lägger fram

vattentäta bevis.

Här är en tanke: Hur länge var C.J och Catalina

ett item? Kortare än en vecka. Skulle då Catalina

hålla ihop med en snubbe som inte pratar i 10 år?

Knappast!

Detta resonemang har samma status som det

resonemang du för när det gäller motsatsen. Och

det kan INTE betraktas som ett hållbart bevis! Bara

breda spekulationer. Väldigt breda faktiskt.

Det känns som att det bara är att acceptera - vi

kommer förmodligen aldrig få veta sanningen.

du är väldigt borta vad gäller logiskt tänkande.

Ge mig en EN! bra anledning för att R* skulle valt att ha Catalina ringa en om inte för att just avslöja det namnet?

Ända sedan GTA 3 har folk undrat vad han heter, skulle det inte vara perfekt att avslöja det i det sista spelet i serien (3D serien LB, VC, SA) genom ett märkligt telefonsamtal?

Han heter Claude.. det finns ingen tvivel om det. Det sista man ser av catalina är när hon drar med GTA 3 killen ( hon säger någon gångatt han är en grym älskare också), nästa gång man hör från henne så skriker hon ett mans namn.

Inget tyder på att det skulle vara någon annan är GTA 3 killen som är Claude. detta kommer kanske som en chok för dig men TV spel har inget eget liv, catalina kan inte välja själv om hon vill knulla med stefan eller jonas. Det är inprogrammerat att hon ska skrika Cluade. säg mig VARFÖR skulle R* inte mena GTA 3 killen, varför skulle det vara någon annan? Du sa att hon bytade kvikt mellan pojkvänner (CJ o GTA 3)... hon är tillsammans med GTA 3 killen i (ca) 8 år sen! tills hon skjuter honom. Men ändå skulle cluade vara någon annan än just GTA 3 killen...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Catalina som man träffar är inte den Catalina som är i gtaIII, Rosie är inte Ken Rosenberg, Don Salvatore är inte samma som i gtaIII, inte heller Maria är samma person ifrån gtaIII och det finns en massa till karaktärer i SA som R* har nämnt (varför vet jag inte :wub::lol: ) till samma namn som i VC och gtaIII...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Catalina som man träffar är inte den Catalina som är i gtaIII, Rosie är inte Ken Rosenberg, Don Salvatore är inte samma som i gtaIII, inte heller Maria är samma person ifrån gtaIII och det finns en massa till karaktärer i SA som R* har nämnt (varför vet jag inte :lol: (:!!!:) ) till samma namn som i VC och gtaIII...

vad snackar du om?...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad alla ska bli upprörda för ett jävla namn...

Tycker LuNK4n tänker lite väl logiskt, det är ju bara ett spel. Tycker folk ska börja kunna acceptera att GTAIII gubben har fått ett namn, Claude.

Bara för mysteriet äntligen är löst så behöver ni inte tänka FÖR logiskt, att Catalina vänsterprasslar, att Catalina aldrig skulle kunna hålla ihop med en kille i åtta år, osv osv. (:!!!:)

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta en titt på både Catalina i GTA: SA och hon i GTAIII, dom är jäkligt lika varandra och om ni kollar i manualen för båda spelen så ser ni att det är samma person som gör rösterna till Catalina i GTA: SA och hon i GTAIII.

EDIT: Härlig topic jag startade (:!!!:), det var länge sen vi hade en sådan här diskussion.

Redigerad av Sauer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen lite backup här. :huh: Började undra om jag var ensam på Claude sidan. :lol:

dibel gör en väldigt stark point där. R* har ju inte gått ut med nåt om de andra karaktärerna att de är de vi är säkra på att de är. (Som mekaniker killarna) men vi tar för givet att de är vilka de verkar vara. Så varför kan inte GTA 3 klillen vara Claude som det verkar?

Iallafall så är det självklart tycker jag. Visst, alla kanske inte gillar det men det är så. Bara att axeptera. Det är som det är. R* har gjort spelet och de bestämmer hur det är. Folk kan fantisera och ändra saker de inte gillar i sitt huvud men det ändrar inte hur det igentligen är.

Och som sagt, det ÄR bara ett spel. Ingen värklighet där saker inte är som de ser ut utan i ett spel så ÄR det som det ser ut.

(:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen så svårt? Alla har väl sett att gubben som Catalina stickeriväg med är samma gubbe som i gta3. Det är ju inte tvunget att det var just hans namn hon ropade ut (eller om det ens var en riktig person hon kunde ju lika gärna sitta ner istället för att knulla och säga det i luren för att göra CJ svartsjuk) men sanolikheten säger väl att det var hans och inte ett namn på måfå eller nån knullkompis. Eftersom det är så att det är samma gubbe hon sticker iväg med som hon skjuter i gta 3 så måste det ju vara så att deras förhållande höll i 10 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är intet Gta 3 snubben. Hon har bara raggat upp någon på gatan som hon har sex med. Men om du visar bilder på när Catalina och Gta 3 snubben har sex och där Catalina säger Claude. Så tror jag på det. Men tills dess (:!!!:) heter han intet Claude. Han har inget namn ! ! ! ! ! !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är intet Gta 3 snubben. Hon har bara raggat upp någon på gatan som hon har sex med. Men om du visar bilder på när Catalina och Gta 3 snubben har sex och där Catalina säger Claude. Så tror jag på det. Men tills dess :lol: heter han intet Claude. Han har inget namn ! ! ! ! ! !

Jo absolut... (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är intet Gta 3 snubben. Hon har bara raggat upp någon på gatan som hon har sex med. Men om du visar bilder på när Catalina och Gta 3 snubben har sex och där Catalina säger Claude. Så tror jag på det. Men tills dess (:!!!:)  heter han intet Claude. Han har inget namn ! ! ! ! ! !

MEn, det finns ingen anledning till att hon skulle raggat upp en annan!!! är det så svårt? Hon lämner SA 92-93 (eller när det är) med GTA3 killen, hon skjuter honom 01-02 i GTA 3 sedan, klar som fucking korvspad att det är GTA 3 killen som är cluade, det är den enda logiska lösningen, TV SPEL HAR INGET EGET LIV

Redigerad av CappachinoTheGreat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEn, det finns ingen anledning till att hon skulle raggat upp en annan!!! är det så svårt? Hon lämner SA 92-93 (eller när det är) med GTA3 killen, hon skjuter honom 01-02 i GTA 3 sedan, klar som fucking korvspad att det är GTA 3 killen som är cluade, det är den enda logiska lösningen, TV SPEL HAR INGET EGET LIV

Catalina kan lika gärna ha bedragit GTA 3 snubben. Hon är ju ingen vidare pålitlig. Vem vet ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...