Jump to content

Otrevligheten på detta forum


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Problemen, som jag ser det är inte att det finns många trådar om samma sak(Kämpa mods, kämpa, kämpa.)det är dom hundratals som får för sig att det är en god idé att fylla trådan med meningar som:

"Men din lilla idiot, det finns redan hundratusen trådar om det här" el "Men kan du inte lära dig läsa din lilla homofil...några sidor bak finns det en sån här topic *Gud var kommer alla dessa idioter ifrån*."

Och liknande. De är problemet, inte nybörjarna. (Hur bra skötte ni er, ärligt talat, första gången ni kom i kontakt med ett forum?)

Exakt, om alla börjar låta bli dessa "n00btrådar" (haha) så blir det nog lite trevligare stämning. Tryck istället stilla på report och skriv ett inlägg där du skriver att du gör det, om nu ingen redan har gjort det.

"Hur bra skötte ni er, ärligt talat, första gången ni kom i kontakt med ett forum?"

Eftersom jag var svinrädd att jag skulle bli hatat så var jag så extremt trevlig jag kunde, men jag kallade dock Minigun för biatch en gång! Haha.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte inte på uppträdande, mer på hur bra du var på konsten att söka innan du postade en ny topic, och liknande.

A okej, då var det en annan femma!

Svar på frågan: ganska dålig, om jag kommer ihåg rätt!

-----------------------------------

Hur som helst så borde alla på det här forumet sluta svara så jämra drygt och otrevligt på alla nybörjares trådar, så stämningen blir trevligare.

(Varför skrev jag det där egentligen? Det var ju ändå bara ett konstaterande av vars vi vill komma med denna tråd...

Äh, jag går och dricker mjölk).

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

som te.x här! måste man skriva sånna otrevliga saker. okej jag läste kanske lite slarvigt men man måste inte få ett utbrott för en sådan liten grej. det tycker jag att man borde hålla för sig själv, jag gjorde visserligen inte saken bättre men man känner sig nästan lite tvungen att skriva någonting tillbaka :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Håll er borta från SA-forumet så slipper man sådant. Där är det bara en massa småungar som spammar.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23532

Spammande småbarn? Inte direkt. Dra inte alla över en kam, nog för att det finns många men det finns även en väldans massa seriösa medlemmar.

Det fenomenet som alla drabbas av just nu inträffade ju vid releasen av Vice City också. Folk köper spelet, kommer hit och ställer sin fråga utan någon som helst forum-erfarenhet. Funnylin har rätt, tror ingen här var en rutinerad ängel så fort man registrerade sig. Om man försöker hålla en seriös och trevlig nivå i inläggen (speciellt i SA-forumet där alla nyreggade är) så blir det lättare för alla andra att göra likadant.

Man blir inte arg om man inte har någon att vara arg på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
när en ny member kommer hit och skapar en ny tråd om t.ex. spökbilen i skogen i SA så ser man direkt massa klagoposts från alla andra members som kallar honom newbie, noob os. fast de själv har gjort samma sak för bara typ en vecka sedan.

kommer det en ny member som heter typ "Sara" eller något annat tjej namn och skapar en tråd så ska alla kåtbockarna hjälpa till och är astrevligt trots det finns 894592592905 till trådar om samma ämne som folk blivit utskällda i.

så jag säger bara:SKÄRPNING! :shifty:

Det är den största anledningen varför jag aldrig är i SanAndreas forumet... där är otrevligheten stor!

Det är ganska bra då Musik, Film & Grafik och Almänt nästan bara har de äldre och "erfarna" medlemarna där... det känns lite som ett VIP-rum...

Om ni går in och skikar i SA-forumet så finns det 1000 namn man inte känner igen alls :)

Det är dock lite tråkigt att samma saker uprepas där, också en stor anledning varför jag lämnade det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Jag brukar säga det till nya medlemmar ^_^ dock är de flesta otrevliga, de kommer med dumma offtopic-kommentarer osv.

Känner mig ganska träffad, dock har jag uppfört mig som en skit ibland och har tänkt över detta och ska förbättra mig. Får alltid Mycket bra i Social Kompetens av mina lärare och det ska jag banne mig visa er också att jag har.

Ha det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...