Jump to content

Otrevligheten på detta forum


Kaboom
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja har också känt av en svag kännsla av det :S. Det är ju inte alls kul. Kolla webforum.nu om man registrerar sig där så säger alla hej välkommen hit bla bla bla. Här så fick man ju inte höra något sånt. ^_^ . Att alla är otrevliga tror jag delvis skapar spammers. Folk går varandra på nerverna och gör att folk vill hämnas då gör de en ny användare och jävlas med den. Bara en tanke somsagt :(

EDIT: Felstavning :)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har också känt av en svag kännsla av det :S. Det är ju inte alls kul. Kolla webforum.nu om man registrerar sig där så säger alla hej välkommen hit bla bla bla. Här så fick man ju inte höra något sånt. :huh: . Att alla är otrevliga tror jag delvis skapar spammers. Folk går varandra på nerverna och gör att folk vill hämnas då gör de en ny användare och jävlas med den. Bara en tanke somsagt :ph34r:

EDIT: Felstavning :ph34r:

Jag är väl inte så otrevlig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har också känt av en svag kännsla av det :S. Det är ju inte alls kul. Kolla webforum.nu om man registrerar sig där så säger alla hej välkommen hit bla bla bla. Här så fick man ju inte höra något sånt. :huh: . Att alla är otrevliga tror jag delvis skapar spammers. Folk går varandra på nerverna och gör att folk vill hämnas då gör de en ny användare och jävlas med den. Bara en tanke somsagt :ph34r:

EDIT: Felstavning :ph34r:

det är ju faktiskt lite svårt å hålla kolla på alla som joniar..

klurigt å säga hej till alla...första gånge jag såg ditt nick tbh..

men vällkommen..vet itne men det känns som att det är bara i SA delen som alla är tjuriga...jag orkar inte ens kolla i SA delen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är ju faktiskt lite svårt å hålla kolla på alla som joniar..

klurigt å säga hej till alla...första gånge jag såg ditt nick tbh..

men vällkommen..vet itne men det känns som att det är bara i SA delen som alla är tjuriga...jag orkar inte ens kolla i SA delen..

Tycker dock inte att jag ser så många nya på sajten.

Bara massa smyg gäster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

när en ny member kommer hit och skapar en ny tråd om t.ex. spökbilen i skogen i SA så ser man direkt massa klagoposts från alla andra members som kallar honom newbie, noob os. fast de själv har gjort samma sak för bara typ en vecka sedan.

kommer det en ny member som heter typ "Sara" eller något annat tjej namn och skapar en tråd så ska alla kåtbockarna hjälpa till och är astrevligt trots det finns 894592592905 till trådar om samma ämne som folk blivit utskällda i.

så jag säger bara:SKÄRPNING! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt bra fråga.

Delvis är det som mademan säger, höhö, annars är det en liten snutt av forum-hybris och jakten efter att vara "bättre" än någon annan, "äga" med andra ord, som driver dessa "coolingar" till att leka överlägsna. Tuffhet via internet.

Äh, jag vet inte, känns iallafall som det.

...fast vissa nyregistrerade (även "forumiter") på detta forum är riktigt dumma i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra idé samool. Då kanske man kan få bukt på problemen. Hatar när det skapas en massa trådar som redan finns. Speciellt i SA forumet. Tex alla dessa om flickvänner och sånt. Det finns ju en klistrad tråd med sånt.

Problemen, som jag ser det är inte att det finns många trådar om samma sak(Kämpa mods, kämpa, kämpa.)det är dom hundratals som får för sig att det är en god idé att fylla trådan med meningar som:

"Men din lilla idiot, det finns redan hundratusen trådar om det här" el "Men kan du inte lära dig läsa din lilla homofil...några sidor bak finns det en sån här topic *Gud var kommer alla dessa idioter ifrån*."

Och liknande. De är problemet, inte nybörjarna. (Hur bra skötte ni er, ärligt talat, första gången ni kom i kontakt med ett forum?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...