Jump to content

Roliga händelser


david_
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Tja! Här kan ni skriva om era roliga händelser i GTA. Själv när jag skulle ta över hoods så skulle jag ta över området som är vid tivolit. När jag skulle ta över så stog Ballas på havsbottnen.

har hänt mig med...

o så en gång fick ja polisen efter mig, så körde ja in i pay n spray (dom va 2 i bilen) så hade dom gått ur bilen o sen när dom skulle gå in igen så satte sig en vid ratten, då kom den andra o slet ut han o åkte iväg -_-

o så snodde ja en bil me 2 personer i, så ja hade ut föraren, den andra satt kvar, så då bestämde ja mig o köra mot vattnet så snabbt ja kunde o sen hoppa ut strax före, så ja inte landar i vattnet men passageraren gör, så ja gör så... sen helt plötsligt kommer han uppspringande ur vattnet o så bestämmer ja mig för o döda han, så ja siktar på han med ak o skjuter typ 20 hs... o han bara fortsätter springa (de där runt dom man siktar va svart), sen efter typ 2 minuter faller han ihop... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

var ute och flög med jetplanet (2player) så flög jag över havet så hoppade min kompis ut och jag flög högre upp och hoppade ut sen när jag landade så kunde jag gå på havsbotten -_-

hände mig me fast ja satt i en leviathan..............ni kan ju kolla tråden ja gjorde om de om ni verkligen inte har något liv :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det har hänt två gånger nu. Att flygplan kraschar, alltså. har också sett en tant ta livet av sig, och andra egendomliga saker jag inte kommer på nu...

Jag har också vart med flygplan som krashat men inte folk som tar livet av sig (förutom de som slänger sig rakt ut i vägen när man kör fort).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag flög med Hydran i LV....

Ja hade 5 stjärnor och flög lågt i stan.

Sen började husen och marken försvinna, och en av polisens Hydras träffade

mig i rodret och sen flög jag lågt i en minut till och helt plötsligt så sprängdes jag... :huh:

Sen när de stog "Wasted", då såg jag huset jag åkte in i ^_^ , lite sent kanske :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag passerade den lilla staden Fort Carson hittade jag flygplanet Beagel på en tomt. När jag klev in i det och skulle åka iväg så åkte planet bakåt istället för framåt när jag tryckte på X. Nästa sak som också var märkligt var att hastigheten som jag fick när jag åkte bakåt var lika hög som om jag skulle åka framåt. Men då förvirringen vart total så åkte jag in i ett hus och resten kan ni ju gissa själva. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skulle hoppa fallskärm en gång, så åkte typ så högt de går o hoppade ut o hade ut fallskärmen typ direkt... sen skulle ja testa va som hände på alla knappar, så när ja tröck på trekant så faller man ju ur fallskärmen, så ja föll utan fallskärm ända ner till marken, o förlorade bara ca 1/4 av allt liv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...