Jump to content

Roliga händelser


david_
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

haha ida när ja lira så fick ja för mig att åka upp för mt.C ..........ja hade 3 stjärnor......o precis som jacker skrev så va polisen lite dum i huvvet oxå...........men de hör inte till saken :huh: när ja kom upp på toppen så tänkte jag att de skulle va kul o hoppa fallskärm :rolleyes: jag plockade upp fallskärmen o gjorde som ja brukar göra,tog mountainbiken för att cykla utför den där "flyouten". de gjorde ja....när ja va i luften så hoppa ja av cyckeln........precis när ja skulle fälla ut skärmen så landade jag på toppen av berget.........på cyckeln!!!!!!! medans det stog WASTED så kunde ja cykla runt uppe på berget fast ja va död........ jävlar vikken bugg asså ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår när jag köre SA så körde jag på motorvägen i San Fierro nära militärbasen när jag plötsligt såg en väldigt konstig bugg.............en flygande taxi :lol: som flög kanske 2-3 meter upp i luften. Det som var ännu mer konstigt (eller kanske inte) var att den följde vägen precis som alla andra bilar.

Nästa gång jag ser det så lovar jag att fixa en bild

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hum hum

Roligaste som hänt är nog koas på motorvägen ^_^

Eller monstertrucken....

Just ja... När jag var på väg upp för mt chilliad med 2 stjärnor så åker det ju snutar som galna nerför berget (sämsta jag sett). Ungefär där det är som smalast kom det en polisbil och frontakrockade sönder mig och min fina bil ^_^ Mitt i kaoset av rykande bilar och galna poliser kommer det plötsligt ett flygplan rakt mot mig och fastnar i taket med ena vingen ^_^

En annan gång crashade han först in i berget, började ryka och sen in i mig.

Var ju iof inte så kul men ändå :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nån som har hittat ett par konstiga musslor under vattnet nån gång.... hittade en när jag simmade utanför Ls och så stod det att jag hade hittat 1 av 50.... st..

och vad händer när man har hittat alla...? :lol:

*SPOILER*

Lungkapacitet och sex appeal ökar. Har hört att man får 100% med alla tjejer också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SPOILER: (markera för att läsat)

Ni vet vid typ de 2-3 sista uppdragen när det är kaos i LS, så alla slås. Du började två snutar bråka.. MC-snuten tvärnita mitt i vägen, hoppa av och slet ut en snut hur hans bil och sparka på honom. Sen så när snuten reste sig skog han av MC-snuten och drog iväg. MC-snuten sprang då runt i cirklar :lol:

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*SPOILER*

Bara ökad lungkapacitet (ganska onödigt pågrund av att du ändå brukar få fullt efter alla dyk du måste göra för för att nå många av dom 50 musslorna) och högre sex appeal plus lite cash. Krävs för att få 100%...

Redigerad av D1C3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en flummig grej ja har varit me om va när ja skulle skuta ner några helikoptrar me målsökande misiler. när ena helikoptern exploderade fasnade den och siktet där. siktet vart rött så ja bytte till AK. då va siktet fortfarande där o om jag sköt mot en annan hgelikopter me AK'n så träffade jag bara de sprängda helikoptern som svävade 50-100m åvanför vattnet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var med om att en snubbe, sydamerikan med blå/vit randig tröja ser ut som en matros eller nått sånt, snodde en av mina bilar i mitt garage. Det hände vid huset du har nere vid golfbanan i LV, Prickle Pine. Jag höll på att parkera min bilar i en snygg rad inne i garaget när han plötsligt bara ruschade in i hoppa in i min Super GT som jag hade där. Det roliga med detta var att jag sprang ut ur garaget och han fastna där inne med bil och allt. Man kunde höra honom köra runt där inne, sladda å sånt. Det konstiga var att garageporten inte öppnades. Jag lät allt fortgå och efter ett tag så blev det tyst och man kunde höra ljudet av nånting som brann. Sen exploderade alla bilar inklusive biltjuven. Så det var bara att öppna porten igen och låta den stängas så var bilarna där igen hela å fina. ;)

Redigerad av D1C3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att skapa kaos på motorvägen är ju köng kul :P

aa det är ju as kul...:rolleyes: En gång så var jag jätte glad för jag hade hittat en Sanzes i LS och skulle åka och frakta den i SF. Jag åkte lite i skogen för att ta en genväg, men helt plötsigt så kommer det ett jävla propellerflygplan och krashar rakt i huvet på mig så jag dör :wub::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag va i SF och kom ut från cluckin bell (stavning?). stod precis vid utgången och kollade på alla bilar som åkte förbi, då såg ja en pcj 600. ja börja sikta på snubben som satt på pcj:n och börja skjuta och han rammla av mc:n. ja springer till mc:n, en ½ sekund senare hör jag nått som exploderar, ja tittar bakom big då hadde ett flygplan kraschat precis utanför dörren på cluckin bell :P

gissa om jag va snopen då :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...