Jump to content

Roliga händelser


david_
 Share

Recommended Posts

Jag och min kompe satt och terrosiserade (stavning) SF också var det en polis kärra efter oss då gjorde min kompis en U-sväng in i garaget där man har ''bilfirman'' med Cesar och polisen följde efter oss in i garaget och då gick han ut ur garaget och polisen var kvar där inne med polis bilen :D

Det var en klart skön händelse...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg
har hänt mig med...

o så en gång fick ja polisen efter mig, så körde ja in i pay n spray (dom va 2 i bilen) så hade dom gått ur bilen o sen när dom skulle gå in igen så satte sig en vid ratten, då kom den andra o slet ut han o åkte iväg :unsure:

o så snodde ja en bil me 2 personer i, så ja hade ut föraren, den andra satt kvar, så då bestämde ja mig o köra mot vattnet så snabbt ja kunde o sen hoppa ut strax före, så ja inte landar i vattnet men passageraren gör, så ja gör så... sen helt plötsligt kommer han uppspringande ur vattnet o så bestämmer ja mig för o döda han, så ja siktar på han med ak o skjuter typ 20 hs... o han bara fortsätter springa (de där runt dom man siktar va svart), sen efter typ 2 minuter faller han ihop... :ermm:

hände mig nått liknande fast på flygplatsen....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var ute påen liten cykeltur häromdagen :(

'Mitt inne i staden cykla jag då på vägen och hoppa över bilar osv, och så mitt i allt så kommer det ett flygplan och crashar precis när jag hoppar ;) så jag flög åt ett håll och cyklen åt ett :) de så för jävla ballt ut :)

och sen en gång hoppade jag ner från mt.chilliad så reste jag mig upp och gick sen feter att jag hade gått Ca 5 meter så ramlar jag ihop och det står Wasted!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok det roligaste som hänt mig på det här spelet var när upploppet börjat i los santos jag hade precis lämnat Sweet hemma vid Grove street och jag var ute och gick och jag svär på allt att jag såg Toreno springa förbi mig borta vid hotellet i Jefferson med en Tv i famnen jag såg hans ansikte tydligt för när han sprang förbi mig så zoomades hans ansikte in, hahaha jag tror att det har nåt att göra med att jag hade gjort uppdraget när man skulle sno harriern åt honom för ett litet tag sen, men ändå jag tyckte det var lite roligt att en hemlig agent inte hade något bättre för sig än att springa runt och plundra tillsammans med folket från los santos :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAhaha, skrattade skiten ur mig nyss när jag och min kompis turades om att spela. När han helt lugnt och lagligt för en gångs skull kör uppe i Vinewood med en tv van då det helt oväntat kom ett brinnande jaktplan neråkande för en brant kulle. Efter en snabb och kort jakt han det ikapp honom och WASTED!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag var i ghost town för att få nån skymt om något spöke eller något liknande. Jag tröttnade tillslut och bestämde mig att sticka...då plötsligt så kom ett flygplan flygande rakt in i bergväggen. Jag tänkte vafan hände?.. och precis efter kraschen så hörde jag sirener.

Fick se att det var en gubbe på motorcykel som blev jagad av polisen. konstigaste var ju att det finns ingen väg med trafik där utan öken och berg. Har aldrig sett några bilar eller gubbar där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag var i ghost town för att få nån skymt om något spöke eller något liknande. Jag tröttnade tillslut och bestämde mig att sticka...då plötsligt så kom ett flygplan flygande rakt in i bergväggen. Jag tänkte vafan hände?.. och precis efter kraschen så hörde jag sirener.

Fick se att det var en gubbe på motorcykel som blev jagad av polisen. konstigaste var ju att det finns ingen väg med trafik där utan öken och berg. Har aldrig sett några bilar eller gubbar där.

Var är ghost town? :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var norr om den övergivna flygplatsen och simmade vid dom där stora rören som går ner i vattnet! jag tänkte att vafan det är ju lika bra att försöka simma ner till botten och upp i ett av rören för att se om man kom till något hemligt ställe! När jag precis hade kommit in i rören så börjar livmätaren att sjunka och jag blir stressad som f*n! jag fortsatte en bit upp i rören så kom jag till vattenyta där, väntade jag till han återställt andningen men livet var ju 1/3 kvar av! oturen var att det inte fanns ett piss i rören så jag var ju tvungen att simma tillbaka ut igen! jag började simma neråt mot botten för att komma ut från rören och jag klararade det precis men då jag hade ganska långt kvar innan livmätarn började gå neråt igen! jag började trycka intensivt på X knappen och precis när jag kommit upp så DÖR den jävla horan! jag fick ett rått damp här hemma... för jag hade spelat utan att spara i flera jävla dagar bara för att han skulle börja bli hungrig så att musklerna skulle börja sjunka men så kommer han til sjukhuset och får återställt livet!!!! f*n vad sur jag blev

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var norr om den övergivna flygplatsen och simmade vid dom där stora rören som går ner i vattnet! jag tänkte att vafan det är ju lika bra att försöka simma ner till botten och upp i ett av rören för att se om man kom till något hemligt ställe! När jag precis hade kommit in i rören så börjar livmätaren att sjunka och jag blir stressad som f*n! jag fortsatte en bit upp i rören så kom jag till vattenyta där, väntade jag till han återställt andningen men livet var ju 1/3 kvar av! oturen var att det inte fanns ett piss i rören så jag var ju tvungen att simma tillbaka ut igen! jag började simma neråt mot botten för att komma ut från rören och jag klararade det precis men då jag hade ganska långt kvar innan livmätarn började gå neråt igen! jag började trycka intensivt på X knappen och precis när jag kommit upp så DÖR den jävla horan! jag fick ett rått damp här hemma... för jag hade spelat utan att spara i flera jävla dagar bara för att han skulle börja bli hungrig så att musklerna skulle börja sjunka men så kommer han til sjukhuset och får återställt livet!!!! f*n vad sur jag blev

vadå för rör? EXAKT vart nånstans? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...