Jump to content

Roliga händelser


david_
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

jag blir helt j***a knäpp, när jag skulle ta över hoods, så skulle jag ta över det vid playa de sivailla, men jag dog. så jag tänkte försöka igen men då var det inte någon lilla färg kvar och de va inte grönt heller. är det någon konstig bugg eller. kan jag inte få 100% nu eller :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var norr om den övergivna flygplatsen och simmade vid dom där stora rören som går ner i vattnet! jag tänkte att vafan det är ju lika bra att försöka simma ner till botten och upp i ett av rören för att se om man kom till något hemligt ställe! När jag precis hade kommit in i rören så börjar livmätaren att sjunka och jag blir stressad som f*n! jag fortsatte en bit upp i rören så kom jag till vattenyta där,  väntade jag till han återställt andningen men livet var ju 1/3 kvar av! oturen var att det inte fanns ett piss i rören så jag var ju tvungen att simma tillbaka ut igen! jag började simma neråt mot botten för att komma ut från rören och jag klararade det precis men då jag hade ganska långt kvar innan livmätarn började gå neråt igen! jag började trycka intensivt på X knappen och precis när jag kommit upp så DÖR den jävla horan! jag fick ett rått damp här hemma... för jag hade spelat utan att spara i flera jävla dagar bara för att han skulle börja bli hungrig så att musklerna skulle börja sjunka men så kommer han til sjukhuset och får återställt livet!!!! f*n vad sur jag blev

Jag blev lite förvirrad av det du skrev. Menar du att det gick att simma in i röret? eller att du gav upp innan du kom ner och dog precis innan du kom upp?

Redigerad av Spectre
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häromdan när jag hade fått för mig att mitt kall här i livet var att köpa upp alla fastigheter i San Andreas så hände en lite mysko sak.

Jag befann mig i sydöstra Las Venturas och hade tillfälligt avbrutit mina erövringar för att brutalt dräpa en dum jävlen som hade svängt rakt ut i vägen vilket resulterade att jag vurpade riktigt ordentligt med min FCR900.

Mitt dåd uppskattades tydligen inte av folket som råkade befinna sej i närheten efter som en av dom började jaga mig med ett baseballträ. Jag la därför benen på ryggen och lyckades ta mig till min MC! Men till mitt stora förtret var killan me trät ganska snabb han me! Innan jag riktigt hunnit få upp farten hoppade han upp där bak på hojjen och åkte runt med mig ett tag tills jag hoppade av. Då började fanskapet misshandla mig! Så då var jag tvungan att go banans och såga ihjäl honom med min motorsåg.

END OF STORY...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu hände det en lite ful(och frustrerande) sak igen.

Jag gjorde det fjärde(tror jag) trucker uppdraget, det där man ska köra ömtåligt gods till Easter Basin. Jag hade kommit så långt så att jag precis hade svängt in på vägen som ligger precis vid vattnet så att man har flygplatsen i SF på höger sida. Och vad händer då? Jo, ett jävla flyplan störtar rakt in i lastbilen så hela skiten flyger åt helvete...lagom kul...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu hände det en lite ful(och frustrerande) sak igen.

Jag gjorde det fjärde(tror jag) trucker uppdraget, det där man ska köra ömtåligt gods till Easter Basin. Jag hade kommit så långt så att jag precis hade svängt in på vägen som ligger precis vid vattnet så att man har flygplatsen i SF på höger sida. Och vad händer då? Jo, ett jävla flyplan störtar rakt in i lastbilen så hela skiten flyger åt helvete...lagom kul...

Vilken j*vla tur :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni testat ta över gängområdena på Santa Maria Beach? När jag skulle ta det som ligger mest väst, vid fyren, hände nåt konstigt.

Ballas gubbarna hamnade på botten i vattnet och kom inte upp. När jag simmade ner sköt de på mig, under ytan. Jag höll på länge å lyckades ta några med rocket launcher. Sen fick jag sut på skott å kunde inte döda dom. Jag tog då helikoptern som står på stranden å började flyga omkring. Gubbarna var kvar under ytan men kom upp på bryggan när jag ställt min helikopter på fyren.

Samma sak hände även när jag testade en gång till, å det konstiga är att för att få upp gubbarna på land, var jag tvungen att flyga upp med helikoptern på fyren.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första uppdraget när man ska köra hem sweet till groove street igen från maad dogs mansion, så när jag kör inne i los santos så kommer det en brinnande bil med polisen bakom sig o kör rakt mot mig. jag var lite förbannad när jag började spela o det var det första jag skulle göra, kan ju gissa hur förbannad jag var efter det hända :P

Redigerad av deamon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det mest lyckade som hände mig var nog det första uppdraget när man ska rymma med en cykel och man har en voodoo efter sig, jag kommer vid ett ställe där man ska korsa vägen och sen till vänster när jag kom där kom voodoon bakom och på nåt sätt studsade den upp över CJ jag flög ner under marken och sen när jag kom tillbaka hade jag ingen cykel så jag vart på körd! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag lekte massaker i LV så var det en tjej som gåendes och hon ville inte dö! Jag kastade massa remote explosives på henne, skärde halsen av henne med kniven flera gånger och pepprade i hennes ansikte med M4:an men hon dog inte ! :P Men efter typ 5 min med morförsök så ramlade hon bara ner genom marken. :P inget blod eller nått. Rätt skumt tycker jag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...