Jump to content

"övernaturligt"


pepesbod2
 Share

Hur många har ÄRLIGT sett något "övernaturligt" i SA?  

276 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

En liten fråga bara inget illa ment. Men varför ska alla leta runt efter all slags övernaturliga saker i ett gta spel? Om alla e så jävla sugna på att se lite aliens köp Halflife2 eller något spel där de finns! Varför ödsla tid på att leta efter något som inte skall finnas med och inte använda tiden till att ha kul med det som finns i spelet? Visst det är kul om man hittar något som en liten bonus men att tro att det är meningen med spelet är ju lika bisarrt som att leta efter övernaturliga meddelanden i en chockladbit och inte äta upp den. Hoppas ingen tar illa upp med det är vad jag tycker! (sorry att jag skriver samma sak i två trådar)

kolla vad jag skrev i den andra tråden! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En gång då jag var i Los Santos så var jag vid parken.Sen såg jag en gubbe ligga i gräset (I Parken) Just när jag skulle gå kom det 3-4 gäng medlemar och börja skjuta mot mig,jag dödade allihop. Sen sa gubben nåt med ''I Like You'r Stile'' Det Som förvånade mig var att ALLA människor blev rädda för skott låsningen. För utom gubben som låg bredvid mig nere på gräset.Han låg hellt lungt kvar.Jag prövade och ta ett uzi och peppra skott runt han men han bryde sig inte. Sen siktate jag mot han med uzin men han reagreade inte ens.Jag gick då till en annan person som och ''vilade'' sig i gräset och siktade mot han, då räkte han gennast upp händerna. Sen gick jag tillbaks till gubben. Då såg jag några gäng medlemar som var lite längre bort. Jag gick och dödade dom just när fighten var som väst kom gubben fram och jag råkade skjuta han. Sen sparade jag,sen dess har jag aldrig sett han mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång då jag var i Los Santos så var jag vid parken.Sen såg jag en gubbe ligga i gräset (I Parken) Just när jag skulle gå kom det 3-4 gäng medlemar och börja skjuta mot mig,jag dödade allihop. Sen sa gubben nåt med ''I Like You'r Stile'' Det Som förvånade mig var att ALLA människor blev rädda för skott låsningen. För utom gubben som låg bredvid mig nere på gräset.Han låg hellt lungt kvar.Jag prövade och ta ett uzi och peppra skott runt han men han bryde sig inte. Sen siktate jag mot han med uzin men han reagreade inte ens.Jag gick då till en annan person som och ''vilade'' sig i gräset och siktade mot han, då räkte han gennast upp händerna. Sen gick jag tillbaks till gubben. Då såg jag några gäng medlemar som var lite längre bort. Jag gick och dödade dom just när fighten var som väst kom gubben fram och jag råkade skjuta han. Sen sparade jag,sen dess har jag aldrig sett han mer.

Det var nästan jättekul faktiskt :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var vid sågverket såg jag en bil ett garage som var ganska trasig (söndeslagen?) som jag snodde när jag åkte tillbaka till samma garage typ 10 sekunder senare stod en ny där och då sprängde jag den, ytterligare 10 sekunder senare går jag tillbaka och då står det en ny där :huh:

Det händer med alla "fasta" bilar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång då jag var i Los Santos så var jag vid parken.Sen såg jag en gubbe ligga i gräset (I Parken) Just när jag skulle gå kom det 3-4 gäng medlemar och börja skjuta mot mig,jag dödade allihop. Sen sa gubben nåt med ''I Like You'r Stile'' Det Som förvånade mig var att ALLA människor blev rädda för skott låsningen. För utom gubben som låg bredvid mig nere på gräset.Han låg hellt lungt kvar.Jag prövade och ta ett uzi och peppra skott runt han men han bryde sig inte. Sen siktate jag mot han med uzin men han reagreade inte ens.Jag gick då till en annan person som och ''vilade'' sig i gräset och siktade mot han, då räkte han gennast upp händerna. Sen gick jag tillbaks till gubben. Då såg jag några gäng medlemar som var lite längre bort. Jag gick och dödade dom just när fighten var som väst kom gubben fram och jag råkade skjuta han. Sen sparade jag,sen dess har jag aldrig sett han mer.

Har aldrig sett någon ligga i gräset... någonsin!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om det finns stealth plan på san andreas?

Jag hade klarat "Stowaway" och skulle åka tillbaka till Toreno. Jag körde brevid stängslet intill några oljecisterner i Green Palms omkring 07.00 så såg jag hastigt på himlen någon svart farkost som åkte över mig som gjorde inget väsen ifrån sig. Vad jag tyckte det såg ut som var att den hade typ samma struktur som ett Stealth fighter har.

hmm..har man sett Ufo måntro?

Det är sant, Jag har blivit anfallen av stealth (Tror jag) plan, polisens, säkert gammalt, men skaffa 4 stjärnor å hoppa in i ett plan så ska du få se polisflyg som skjuter missiler efter dig :P, det konstiga var, jag blev jagad av ett "stealth plan" som sköt en missil per ½ minut, mitt flygplan tog ingen skada, det upprepades 5-6 ggr, ett plan TÅL INTE 5-6 missiler som TRÄFFAR. Men sen kom det 2 missiler ganska just efter varandra, när dom träffat mig (flyget), så började det brinna, flyget verkade laga sig själv, men hann inte när det kom 2 missiler samtidigt, på dom där ca 30 sekundernas mellanrum, alltså när jag bara blev träffad av en missil hann flyget laga sig själv, när jag sen blev träffad av 2 just efter varandra, så hann det inte laga sig själv.. eller helt enkelt en bugg. ^_^

Men jag är säker på att det finns stealth liknande flygplan

EDIT: Ja, jag var i luften hela tiden, alltså kan det inte ha kunna reparerats i nån hangar eller nått, och det var det där flyget som finns i Los Santos, på startbanan, jag har inte gått pilotskola ännu, bara å hoppa på en bil å lätt över grinden så är du inne på startbanan ^_^, det är inte doddon, det är det där lilla jetflyget.

Redigerad av Buffus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote:ja

Har sätt många bilar som rullar utan förare...

+ att jag sätt en taxi bil körandes på motorvägen utan förare :P

den svängde och allt...

var kanske en bugg....

Sedan det där huset på landet som säter eld på en om man skjuter eller krockar in i det med bilar....

det tände eld på mig 3 gånger , så jag var tvungen o runa därifrån....

sedan körde jag efter ett rött sken med ett flygplan...

men det försvann för skenet var mkt snabbare än mig....

också har jag kört efter ett vitt sken med samma ressultat....

det är allt jag kommer på nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg upp filmen ^_^

men du...flygplan som brinner i luften är inte övernaturligt ...

bara en stor katastrof....

men ifersejj...det är vell ovanligt att se i SA....

men det är jhu det i vewrkligheten också som tur är ^_^

så ifersejj så är det jhu inte naturligt att ett flyplan brinner i luften...

så glöm vad jag nyss sa (w00t)

lägg upp båt filmen bara :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...