Jump to content

"övernaturligt"


pepesbod2
 Share

Hur många har ÄRLIGT sett något "övernaturligt" i SA?  

276 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag har sett Ghostcar, den har jag i sf-garage

jag har sett och hört flygplan chrasha lite här å var (vinewood, Mt Chiliad och dammen) sen har jag hört vad jag tror är leather face (snubbe som garvar å kör ner en motorsåg i nån)..

när jag hörde leather face så trodde jag det var en sanchez, men om ni provar å stå å såga i en kropp (trycker ner sågen i marken) så hör ni att det låter ganska likt en sanchez

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ser ut som cj med en hockeymask.

Han använde förmodligen en medlem ur og när han tog kort på sig själv.

Nej, det kan inte vara CJ. Kolla runt om bilden. Om du tittar riktigt noga ser du att det står "Do you wanna save this photo?". Alltså har han på GTAforums tagit det med kameran i spelet, och då kan man inte ta på sig själv. -_-

Fast det kan vara fake'at på nåt annat sätt.

Själv har jag bara sett spökbilen i Back o Beyond, finns vid en av de där hästsko- liknande grejerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nyligen gjort väldigt matchande bild av "leather face bilden" och kan nästan garantera att det är CJ. Det ända är till att leta upp svarta kläder, köpa hockeymasken, ta en motorsåg. Gå och recruita en gängmedlem och stick till sågverket när det är dimmigt och ta fotot. Svårare än det var det inte. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...