Jump to content

"övernaturligt"


pepesbod2
 Share

Hur många har ÄRLIGT sett något "övernaturligt" i SA?  

276 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Random222 på gtaforums.com postade denna bild:

http://img107.exs.cx/img107/8620/1426.jpg

hm.. "planet" framför har verkligen stora lampor... HHMM

Har sett en liknande...

När jag var på SF airport så såg jag ett stort lyse som svishade förbi på himelen:

Den gick alldeles för fort för att vara ett plan och den gjorde ett par konstiga svängar och lyste väldigt starkt för att vara ett stjärnfall...

(Offtopic) Hur får man upp bilder som man tagit med kameran i spelet? Funkar inte för mig (w00t)

Diezl

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

är övertygad att det finns något mer eftersom man kan tydligen åka hur länge som helst från fastlandet, om inte det fanns något så varför har dom byggt så mycket vatten och inte hade som Vice City där det var en gräns hur länge du kunde åka från land.

hmm...

Mmm, du har nog rätt i det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om det finns stealth plan på san andreas?

Jag hade klarat "Stowaway" och skulle åka tillbaka till Toreno. Jag körde brevid stängslet intill några oljecisterner i Green Palms omkring 07.00 så såg jag hastigt på himlen någon svart farkost som åkte över mig som gjorde inget väsen ifrån sig. Vad jag tyckte det såg ut som var att den hade typ samma struktur som ett Stealth fighter har.

hmm..har man sett Ufo måntro?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar om det finns stealth plan på san andreas?

Jag hade klarat "Stowaway" och skulle åka tillbaka till Toreno. Jag körde brevid stängslet intill några oljecisterner i Green Palms omkring 07.00 så såg jag hastigt på himlen någon svart farkost som åkte över mig som gjorde inget väsen ifrån sig. Vad jag tyckte det såg ut som var att den hade typ samma struktur som ett Stealth fighter har.

hmm..har man sett Ufo måntro?

Jag har också sett ett stealth plan :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Varför ljuger alla hela tiden? Det finns inte ens en pytteliten chans att bigfoot slog av någon från crossen. Eller Att Bigfoot satt och rökte med The truth. Eller den här undervatten grottan som den här wahama skrev om förut. Den topicen blev nästan 5 sidor lång. Jag tycker att alla som skriver sådana här "skämt" ska bli bannade lättare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fråga bara inget illa ment. Men varför ska alla leta runt efter all slags övernaturliga saker i ett gta spel? Om alla e så jävla sugna på att se lite aliens köp Halflife2 eller något spel där de finns! Varför ödsla tid på att leta efter något som inte skall finnas med och inte använda tiden till att ha kul med det som finns i spelet? Visst det är kul om man hittar något som en liten bonus men att tro att det är meningen med spelet är ju lika bisarrt som att leta efter övernaturliga meddelanden i en chockladbit och inte äta upp den. Hoppas ingen tar illa upp med det är vad jag tycker! (sorry att jag skriver samma sak i två trådar)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...