Jump to content

"övernaturligt"


pepesbod2
 Share

Hur många har ÄRLIGT sett något "övernaturligt" i SA?  

276 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 107
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bilarna utan förare tror jag endast är en dum bugg, vilket ungefär en fjärdedel av hela San Andreas består av; buggar.

Dessa UFOn som ni skulle ha sett flyger omkring i luften överallt och är inte alls ovanliga. Själv tror jag bara att de är "markörer" för att visa att det åker flygplan i luften. Ni vet att riktiga plan har lampor lite överallt för att visa att de finns där.

Programmerna gjorde det lätt för sig och la bara in en lysande plupp med en vit svans efter sig, precis som man ser på himlen vilken dag som helst IRL.

BigFoot finns inte.

LeatherFace vet jag ingenting om, men eftersom ingen kommer med bevis så finns han inte.

Sjöodjur vet jag heller ingenting om, men det har jag heller aldrig hört förut och jag lär ha sett ett sådant under mina ~130 timmar med spelet.

Det finns ingen telefonkiosk i öknen som står och ringer. I alla fall inte tills dess att vi fått bild eller filmbevis.

Nå, någon mer som vill sprida dumma rykten om eastereggs som inte existerar? Come on, suprise me! Är trött på såna här grejer nu efter alla naiva rykten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...