Jump to content

Vilken ÖVERNATURLIG sak har du sett?


 Share

Vilken ÖVERNATURLIG sak har du sett?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

En liten fråga bara inget illa ment. Men varför ska alla leta runt efter all slags övernaturliga saker i ett gta spel? Om alla e så jävla sugna på att se lite aliens köp Halflife2 eller något spel där de finns! Varför ödsla tid på att leta efter något som inte skall finnas med och inte använda tiden till att ha kul med det som finns i spelet? Visst det är kul om man hittar något som en liten bonus men att tro att det är meningen med spelet är ju lika bisarrt som att leta efter övernaturliga meddelanden i en chockladbit och inte äta upp den. Hoppas ingen tar illa upp med det är vad jag tycker!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spökbilen har jag träffat ett par gånger långt in i skogen i Back o' Beyond. Det var mörkt och jag tyckte jag hörde nåt plågoskrik också, ASÄCKLIGT! Fick adrenalin, och tyckte det var lite spännande. Samtidigt lite äckligt.

Ufo tror jag har sett också 2 gånger.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten fråga bara inget illa ment. Men varför ska alla leta runt efter all slags övernaturliga saker i ett gta spel? Om alla e så jävla sugna på att se lite aliens köp Halflife2 eller något spel där de finns! Varför ödsla tid på att leta efter något som inte skall finnas med och inte använda tiden till att ha kul med det som finns i spelet? Visst det är kul om man hittar något som en liten bonus men att tro att det är meningen med spelet är ju lika bisarrt som att leta efter övernaturliga meddelanden i en chockladbit och inte äta upp den. Hoppas ingen tar illa upp med det är vad jag tycker!

det är ju roligt att hitta övernaturliga saker som bigfoot, ufo, spökbilen m.m om det nu finns i ett gtaspel. är det sant eller är det bara ett rykte?? och spekulera kring det. okej, jag vill hitta en orm i ett gtaspel! äh jag kör snake på min nokiamobil istället. lite konstigt att säga att man ska köpa hl2 om man vill se aliens. det är häftigare att se aliens i ett gtaspel än i hl2 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag såg en flygande cross en gång jag trodde det va en sån där rc flygplan eller nåt men det va bara en lastbil som hade kört på den bakifrån hahaha ni får ta och lägga ne det här snacket om övernaturlighet i spelet finns det verkligen nån som har sett nåt dem flesta verkar bara ha hört ljud :wub: jag har inte sett en enda övernaturlig sak i spelet ok jag har sett nån blå grej flygandes förbi mig väldigt snabbt en gång men vem pallar bry sig sen har jag stått vid sågverket med en motorsåg i hand många stormiga kvällar med förhoppningar att gå en motorsågs duell mot leatherface men inte nånting sen bigfoot jag har inte ens orkat letat, och dem här spökbilarna wow va läskigt en rutten bil som åker ner för ett kulle inte speciellt läskigt men det är väl det närmaste man kan komma i det här spelet,

lägg ner skallgångskedjan

Redigerad av GUD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meningen med mitt inlägg var inte att säga till alla vad de skall göra. Min mening var att man skall ta spelet för vad det är, och ha kul med det.

Påskägg är en del av spelet. Lika valfritt som att samla hästskor. Det är som att uppmana folk att skita i hästskorna. Hur dumt låter inte det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har sett "spök"-svävare stranden längst upp till vänster... eller rättare sagt så respawnar den som "spök"bilarna gör vid hästsko-formationen.

Vart finns grön dimma och "Spöktåget" som vissa snackar om?

Till de som har sett Big Foot, Leatherface och Spöken. Vart exakt har ni sett dom och vilket klockslag?

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

diexel dom ljuger dom som har gjort en vote på bigfoot och leatherface fattar inte du det??

jag har hört att i fort carson nån gång kan det komma massa spök soldater som går igenom fort carson eller vad det heter jag tror det var där för på en annan topic så pratade dom om det här antingen var det EL castillo eller så var det fort carsson. :P Det är intressant om det finns heeh :teehee:

Redigerad av MotoX_driver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...