Jump to content

Vilken ÖVERNATURLIG sak har du sett?


 Share

Vilken ÖVERNATURLIG sak har du sett?  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Alla dom här grejjorna påminner mig om vissa stunder ur spelet "Pókemon Ruby"..

Så här var det..

Jag red runt på min jättefina sjö-pókemon och utforskade lite, då fann jag ett jätekul pussel..

När jag hade klarat mig igenom det superskojigga pusslet fann jag ett ställe där man kunde dyka.. sen när jag hade dykit fann jag en liten grotta, i grottan fanns det en gåta.. Jag löste gåtan så att en dörr öppnade sig för mig.

Inuti nästa rum fann jag en ledtråd som sa att jag skulle leta på 3 olika ställen.. På dom 3 platserna fann jag tre super intressanta jättemäktiga legendariska pókemon

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHAHAHA  ^_^

jag såg också leatherface men han sa inte you are the next victim han sa att du var en idiot

Så läder ansiktet kom fram till dig och sa "You are an idiot"?

Jag kan förstå honom..

Det finns en radio i japan som delar ut grattis spel, köp den här..

Redigerad av MetoC7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hörru din lilla poke-lurk det är helt uppenbart att du inte förstår vad jag försökte säga, jag har inte sett leatherface på grund av att det inte finns nån leatherface jag skrev det där för att nån annan ljög och sa att han hade sett honom

så ta dina kommentarer och stick och skaffa lite glas kristaller till din pokemon eller vad fan det är man gör med sånt där skräp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hörru din lilla poke-lurk det är helt uppenbart att du inte förstår vad jag försökte säga, jag har inte sett leatherface på grund av att det inte finns nån leatherface jag skrev det där för att nån annan ljög och sa att han hade sett honom

så ta dina kommentarer och stick och skaffa lite glas kristaller till din pokemon eller vad fan det är man gör med sånt där skräp

Knappast, jag har redan samlat ihop alla kristaller..

Jag förstår vad du försökte säga, och det du försökte säga var väldigt dumt sagt men inte menat..

Vad har du emot pókemon spelen? Jag kan förstå om du inte gillar dom där dumma korten.

Skicka ett privat meddelande om vad du har ett emot pókemon spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är från en helt annan generation än dig lillen och har svårt att förstå den genren, pokemon är inget som intresserar mig du får väl hålla på med det om du tycker att det är roligt det gör inte mig något har inget emot det men jag har inget för pokemon heller, jag trodde att den flugan hade dött ut för flera år sen

nej sånt är väl kul för folk i din ålder punkt slut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 years later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...