Martin-123 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vilken av dessa har du sett? kanske har glömt någon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Null vote. Och förresten, kan det inte finnas folk som har sett 2 saker? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Spökbilen är den grymmaste saken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 En liten fråga bara inget illa ment. Men varför ska alla leta runt efter all slags övernaturliga saker i ett gta spel? Om alla e så jävla sugna på att se lite aliens köp Halflife2 eller något spel där de finns! Varför ödsla tid på att leta efter något som inte skall finnas med och inte använda tiden till att ha kul med det som finns i spelet? Visst det är kul om man hittar något som en liten bonus men att tro att det är meningen med spelet är ju lika bisarrt som att leta efter övernaturliga meddelanden i en chockladbit och inte äta upp den. Hoppas ingen tar illa upp med det är vad jag tycker! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Men Ufo och alien menas med samma!!. tror du att det sprinbger runt så gröna saker eller!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag har typ hört (i spelet alltså) nästan alla de där sakerna. Men jag tror att jag har sett ett spöke. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Spökbilen har jag träffat ett par gånger långt in i skogen i Back o' Beyond. Det var mörkt och jag tyckte jag hörde nåt plågoskrik också, ASÄCKLIGT! Fick adrenalin, och tyckte det var lite spännande. Samtidigt lite äckligt. Ufo tror jag har sett också 2 gånger. Redigerad 11 december, 2004 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 En liten fråga bara inget illa ment. Men varför ska alla leta runt efter all slags övernaturliga saker i ett gta spel? Om alla e så jävla sugna på att se lite aliens köp Halflife2 eller något spel där de finns! Varför ödsla tid på att leta efter något som inte skall finnas med och inte använda tiden till att ha kul med det som finns i spelet? Visst det är kul om man hittar något som en liten bonus men att tro att det är meningen med spelet är ju lika bisarrt som att leta efter övernaturliga meddelanden i en chockladbit och inte äta upp den. Hoppas ingen tar illa upp med det är vad jag tycker! det är ju roligt att hitta övernaturliga saker som bigfoot, ufo, spökbilen m.m om det nu finns i ett gtaspel. är det sant eller är det bara ett rykte?? och spekulera kring det. okej, jag vill hitta en orm i ett gtaspel! äh jag kör snake på min nokiamobil istället. lite konstigt att säga att man ska köpa hl2 om man vill se aliens. det är häftigare att se aliens i ett gtaspel än i hl2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Har inte sett nått Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) jag såg en flygande cross en gång jag trodde det va en sån där rc flygplan eller nåt men det va bara en lastbil som hade kört på den bakifrån hahaha ni får ta och lägga ne det här snacket om övernaturlighet i spelet finns det verkligen nån som har sett nåt dem flesta verkar bara ha hört ljud jag har inte sett en enda övernaturlig sak i spelet ok jag har sett nån blå grej flygandes förbi mig väldigt snabbt en gång men vem pallar bry sig sen har jag stått vid sågverket med en motorsåg i hand många stormiga kvällar med förhoppningar att gå en motorsågs duell mot leatherface men inte nånting sen bigfoot jag har inte ens orkat letat, och dem här spökbilarna wow va läskigt en rutten bil som åker ner för ett kulle inte speciellt läskigt men det är väl det närmaste man kan komma i det här spelet, lägg ner skallgångskedjan Redigerad 11 december, 2004 av GUD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Meningen med mitt inlägg var inte att säga till alla vad de skall göra. Min mening var att man skall ta spelet för vad det är, och ha kul med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Meningen med mitt inlägg var inte att säga till alla vad de skall göra. Min mening var att man skall ta spelet för vad det är, och ha kul med det. Påskägg är en del av spelet. Lika valfritt som att samla hästskor. Det är som att uppmana folk att skita i hästskorna. Hur dumt låter inte det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Du skriver att folk ska ha kul med spelet. Har du tänkt på vissa kanske har kul när de letar efter saker som bigfoot, ufo, spöken o.s.v? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) har sett "spök"-svävare stranden längst upp till vänster... eller rättare sagt så respawnar den som "spök"bilarna gör vid hästsko-formationen. Vart finns grön dimma och "Spöktåget" som vissa snackar om? Till de som har sett Big Foot, Leatherface och Spöken. Vart exakt har ni sett dom och vilket klockslag? Redigerad 12 december, 2004 av DIEXEL Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) diexel dom ljuger dom som har gjort en vote på bigfoot och leatherface fattar inte du det?? jag har hört att i fort carson nån gång kan det komma massa spök soldater som går igenom fort carson eller vad det heter jag tror det var där för på en annan topic så pratade dom om det här antingen var det EL castillo eller så var det fort carsson. Det är intressant om det finns heeh Redigerad 12 december, 2004 av MotoX_driver Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag såg glassbilen Tycker jag var övernaturligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Glassbilen finns ju där vid area 51 (69) ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Glassbilen finns ju där vid area 51 (69) ju Inte alltid. Jag har bara funnit den en gång och det var där polistjejen är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Inte alltid. Jag har bara funnit den en gång och det var där polistjejen är. Jag såg den vid någon resturang som sträckte sig lite ut över en klippa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zokmit Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag såg leatherface.. skit läskigt.. den kom mot mig med en motorsåg och sa "you are the next victim" då tog jag min cross och drog ifrån.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts