Jump to content

Nästa GTA utspelar sig i London?


Frostic
 Share

Recommended Posts

my god! Frankrike! Paris! VILKEN IDÉ!!! Ojojoj, nu blev jag förhoppningsfull. Vad schysst det vore ifall man blev av med usa för en gångs skull och fick köra i paris... london var ingen succé vad jag förstod, men niu när de utvecklat sig själva i spelbranschen så pass bra borde de verkligen ge sig på paris... och det skulle dessutom bli ett helvete att hitta också - vilken enorm stad dety egentligen är :wub:

Som boende i Paris vore det enormt spännade! Att då sätta lite europeisk prägel på karaktärerna vore välkommet. Inte lika mycket "gangster" utan mer undanskymd "mafia". Önska kan man ju alltid! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
Man kanske ska ta och dra upp den här tråden, var ju riktigt intressanta diskussioner när det begav sig och det är väl mer aktuellt nu än någonsin såhär i spekulationstider för nästa GTA-spel.

Hoho dra upp 2 års gammal tråd istheshit...

Men fan va kul det hade varit med PAris. Då hade man ju kunnat spränga eiffeltornet <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi räknar bort GTA2 just nu, eftersom jag inte vet vad staden heter där ligger det till såhär.

GTA1: Banor: Liberty City

Vice City

San Andreas

London ? (om vi tänker på GTA:London 1969)

London skulle vara ett bra ställe. Vi ska inte ta The Getaway som fördöme.

London

Titta på bilderna. Rockstar Games skulle kunna göra London till ett pradis tror jag. Tä

Landsbyggden

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olympia ?

Den är ju nästan lika härlig som söderstadion.

Det är fina takter det :D Olympia: Sveriges finaste fotbollstadio!

@ Bobbo Viking: Varför har du blevet så taskig mot mig på sistonde :'(

Men london skulle nog vara ganska kul också ^_^ Då kanske man hade kunnat göra något med fotbollshuliganer...

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte hur många gånger detta har tagit upp men det blir inget London-GTA. Visst känner jag respekt för alla de som tar upp möjliga kommande GTA-titlar (ni äldre medlemmar kommer väl ihåg San Andreas-ryktena? :P), men "Grand Theft Auto: London 1969" släpptes enbart eftersom att spelet utvecklades i Storbrittanien då. Spelet blev heller ingen höjdare om man säger så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi räknar bort GTA2 just nu, eftersom jag inte vet vad staden heter där ligger det till såhär.

GTA1: Banor: Liberty City

Vice City

San Andreas

London ? (om vi tänker på GTA:London 1969)

London skulle vara ett bra ställe. Vi ska inte ta The Getaway som fördöme.

London

Titta på bilderna. Rockstar Games skulle kunna göra London till ett pradis tror jag. Tä

Landsbyggden

Det är Liberty City i tvåan med har jag för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...