Jump to content

Nästa GTA utspelar sig i London?


Frostic
 Share

Recommended Posts

Ja, jag tror att det kommer komma ett till GTA spel innan Rockstar börjar på något nytt.

För alla städer som man kunde spela i GTA1 har kommit nu, men de har inte gjort ett spel ännu expansionen Londons namn under. Sen så står det ju 69 lite varstans i San Andreas, det kan ju vara en undangömd ledtråd om vad som komma skall senare. För expansionen till GTA1 hette ju "Grand Theft Auto: London 1969". Ja, det utspelade ju sig 1969.

Vart tror ni att nästa GTA spel kommer utspela sig? (det är kanske lite tidigt att börja spekulera, men man kan ju göra det ändå för skojs skull)

Jag tror som sagt på London, för då har de avverkat alla stader som funnits i första GTA liret.

Har/vet ni något som pekar eller inte pekar på det så skriv det med.

Redigerad av danneroller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, jag tror att det kommer komma ett till GTA spel innan Rockstar börjar på något nytt.

För alla städer som man kunde spela i GTA1 har kommit nu, men de har inte gjort ett spel ännu expansionen Londons namn under. Sen så står det ju 69 lite varstans i San Andreas, det kan ju vara en undangömd ledtråd om vad som komma skall senare. För expansionen till GTA1 hette ju "Grand Theft Auto: London 1969". Ja, det utspelade ju sig 1969.

Vart tror ni att nästa GTA spel kommer utspela sig? (det är kanske lite tidigt att börja spekulera, men man kan ju göra det ändå för skojs skull)

Jag tror som sagt på London, för då har de avverkat alla stader som funnits i första GTA liret.

Har/vet ni något som pekar eller inte pekar på det så skriv det med.

Good point... Men jag tror nog inte att det kommer att hända..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det kommer mer gta spel :'(

de har gjort allt man kan göra snart,

men det kommer komma nån form av expansioner..

det e jag säker på och london som expansion till SA låter inte omöjligt....

och kanske remake av VC och till och med 3:an!

nåja man kan alltid drömma...... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det kommer mer gta spel :'(

de har gjort allt man kan göra snart,

men det kommer komma nån form av expansioner..

det e jag säker på och london som expansion till SA låter inte omöjligt....

och kanske remake av VC och till och med 3:an!

nåja man kan alltid drömma...... :o

OM rockstar games slutar att göra gta spelen så betyder det inte att vi kommer att sluta modda :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockstar Games kommer troligen INTE sluta göra GTA-spelen.

För det första är spelserien en av de mest kända

För de andra är inkomsterna ifrån försäljningen viktig

För det tredje finns det mycket kvar att fixa i kommande GTA-spel.

Bara för att det nu mera är 3D beyder väl inte det att de bara måste göra "reamkes" på gamla klassiska GTA-spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rockstar Games kommer troligen INTE sluta göra GTA-spelen.

För det första är spelserien en av de mest kända

För de andra är inkomsterna ifrån försäljningen viktig

För det tredje finns det mycket kvar att fixa i kommande GTA-spel.

Bara för att det nu mera är 3D beyder väl inte det att de bara måste göra "reamkes" på gamla klassiska GTA-spel?

host harkel jag sa faktiskt VC och 3:an! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha? varför skulle de göra remakes på spel de nästan nyss släppte? Som dessutom ahde en typ av story. Hade GTA 1s städer haft avrsin komplett story hade de nog itne gjort remakes, nu kunde de de och ändå experimentera med storyn.

Göra dom bättre (om möjligt!) :(

och fixa mer skins, bilar, bättre AI mm.

kanske mer saker att köpa och fler uppdrag...

De vore tufft de :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag HOPPAS att nästa gta (om det kommer något :P :'( ) kommer utspela sig i Paris (frankrike) iaf något liknande, Vice City är ju inte exakt likt maimi heller :angry:

my god! Frankrike! Paris! VILKEN IDÉ!!! Ojojoj, nu blev jag förhoppningsfull. Vad schysst det vore ifall man blev av med usa för en gångs skull och fick köra i paris... london var ingen succé vad jag förstod, men niu när de utvecklat sig själva i spelbranschen så pass bra borde de verkligen ge sig på paris... och det skulle dessutom bli ett helvete att hitta också - vilken enorm stad dety egentligen är B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...