Jump to content

Nästa GTA utspelar sig i London?


Frostic
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hoppas verkligen att GTA stannar inom USA's gränser :P !

Vad vi sett hittils är New York (GTA III och GTA LCS), Miami (GTA Vice City) och Kalifornien (GTA San Andreas). Det jag tror är att vi kommer se är Washington inspirerat. Tänk; det är den enda stad som finns kvar att "härma". Den är inte för lik ovanstående alls, och folk kan nog tänka "- Men Chicago då!!!!!!!!?", men det är allt för likt New York (enligt mig). Om det nu blir Washingto, hoppas det blir mycket politiskt korrupktion... (run 4 president :o !)

Aja, mina tankar, klandra mig ej!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror nog att det kommer bli london.

Har för mig det fanns något easter egg där det stod

"Cya in London bitch!"

Nästan... den var fejk, egentligen står det "Hi again =D!" (typ)...

jag tycker London skulle bli jääävligt tråkigt, jävla britter och deras vänstertrafik... (sorry, men jag tycker så)...

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas verkligen att GTA stannar inom USA's gränser -_- !

Vad vi sett hittils är New York (GTA III och GTA LCS), Miami (GTA Vice City) och Kalifornien (GTA San Andreas). Det jag tror är att vi kommer se är Washington inspirerat. Tänk; det är den enda stad som finns kvar att "härma". Den är inte för lik ovanstående alls, och folk kan nog tänka "- Men Chicago då!!!!!!!!?", men det är allt för likt New York (enligt mig). Om det nu blir Washingto, hoppas det blir mycket politiskt korrupktion... (run 4 president >_< !)

Aja, mina tankar, klandra mig ej!

Tror du att Wasington och Chicago är dom två städer kvar dom kan härma

USA är ett stort land med många städer.

Och SA föreställer Kalifornien och Nevada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du att Wasington och Chicago är dom två städer kvar dom kan härma

USA är ett stort land med många städer.

Och SA föreställer Kalifornien och Nevada.

Nejnej, det finns mycket som går att härma, men tänk, hade du känt igen om R* "härmade" Seattle eller Philadelphia...? Det jag menar är att det är det som finns kvar som världen (inte bara USA) känner igen, alltså det är så jag menar med att Washington kan komma näst :unsure:

Och sedan sa jag att dom antagligen inte kommer härma Chicago, då det redan är för likt New York, skulle bli för lite skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om någon vill spela i london kan dom lika gärna spela Getaway 1 & 2( Black Monday ) eller gangs of London. >_<

Gta hade blivit väldigt tråkigt i London och jag hatar deras dialekt , jag får bara huvudvärk av det. >_<

Jag är INTE rassist men jag kan bara inte stå ut med deras språk (Dialekt)

Redigerad av armin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...