Jump to content

vilket mission är ni stuck


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 362
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det här var ett av de få uppdrag som jag fastnade på.. jag löste det genom att vända mitt eget plan en stund innan planet med alla hitmen kom. Sen när jag såg det andra planet på radarn så gasade jag bara i samma riktning som det var på väg och tids nog så kommer det en bit framför dig men så ökar din hastighet efter en stund till max och du tar långsamt in på det andra planet... undvik att svänga/stiga/falla när du ska ta in på det andra planet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så gjorde jag ibörjan me, men det funkar bra enda tills jag ska gå ner för landnig :lol:

ädit:Klara den nu :lol: , undrar vilken nästa ä??

Äädit2:Är det nån som vet var en fallskärm inne på flyget på uppdraget Stoaway finns....

Samtidigt kan jag lägga in ett tips för alla som är på det uppdraget: Stå upp, det har nog alla fattat men ändå :D , Och kör till höger om den bilen som är till höger, och kom in från sidan, då behöver ni inte tänka på några som kastar tunnor :P

äädit3:Har hittat fallskären nu ;)

äädit4:Vad ska man göra efter man plockat upp fallskärmen??

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle behöva hjälp på uppdraget Vertical Bird. Någon speciell taktik?

Är på samma, behöver också hjälp med det, eller så är det bara för att jag e lite sömnig nu :teehee: ..

ska spela lite imorron, men men , jag läste i en tråd om det uppdraget, där Godfather (tror jag de va) tipsade om att man skulle åka till Verdant Meadows (Ödesflygplatsen) landa och ta en Rocketlauncher och skjuta ner planen och sen kan man ta hand om båtarna imorron, ska testa det imorron >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på samma, behöver också hjälp med det, eller så är det bara för att jag e lite sömnig nu :P ..

ska spela lite imorron, men men , jag läste i en tråd om det uppdraget, där Godfather (tror jag de va) tipsade om att man skulle åka till Verdant Meadows (Ödesflygplatsen) landa och ta en Rocketlauncher och skjuta ner planen och sen kan man ta hand om båtarna imorron, ska testa det imorron ;)

Ok..tack för att du tipsade mig om det :P ska testa det nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...