Jump to content

vilket mission är ni stuck


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 362
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu behöver jag verkligen hjälp med det här uppdraget. Jag vet att det är hur lätt som helst men jag tror att det blir nån bugg när jag gör det på min dator. Jag vet att det är lätt för att jag har gjort det på ps2. Det är uppdraget "Cut trouht business" då man ska köra i kapp OG LOC med vortexen.

på båtskolan så har jag guld då man ska köra med vortexen genom alla checkpoints men när jag ska köra i kapp OG så går det så grymt sakta och han kör ifrån en på noll tid. T.o.m Mad Dogg kör om mig så det måste vara nåt fel.

Jag kommer inte att kunna klara ut SA om inte nån gör det här uppdraget åt mig.

När man ska ta sig till uppdraget (Det är en bit att köra) så behöver man inte köra hela biten eftersom jag redan gjort det så det är bara att välja "skip trip" genom att trycka på "y"

Tacksam för hjälp! :wub:

GTASAsf8.b

Redigerad av skytten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu behöver jag verkligen hjälp med det här uppdraget. Jag vet att det är hur lätt som helst men jag tror att det blir nån bugg när jag gör det på min dator. Jag vet att det är lätt för att jag har gjort det på ps2. Det är uppdraget "Cut trought business" då man ska köra i kapp OG LOC med vortexen.

på båtskolan så har jag guld då man ska köra med vortexen genom alla checkpoints men när jag ska köra i kapp OG så går det så grymt sakta och han kör ifrån en på noll tid. T.o.m Mad Dogg kör om mig så det måste vara nåt fel.

Jag kommer inte att kunna klara ut SA om inte nån gör det här uppdraget åt mig.

När man ska ta sig till uppdraget (Det är en bit att köra) så behöver man inte köra hela biten eftersom jag redan gjort det så det är bara att välja "skip trip" genom att trycka på "y"

Tacksam för hjälp! ;)

Klarade det uppdraget, på första försöket på Ps2, men man behöver väl inte köra hack i häll på honom det behövde inte jag, ief jag åkte jämte honom hela vägen till det där guppet, men en så missade jag det lite och flög iväg, så han fick en massa försprång men sen när man ska köra Go-Kart så står han ju där vid go-karterna och vänta tills man kommit till honom, och sen är det ju bara att köra efter honom med karten men man får itne svänga för hårrt för då rycker de till :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Okey, jag har guiden, eller walkthrough boken till SA men jag klarar ändå inte etta uppdraget, jag har klarat alla andra som man kan i öknen och LV men nu måste jag göra detta och resten på platsen för att komma vidare och göra fler...

Någon som har något eget tips om hur jag skall klara flyguppdraget tror det heter "N.O.E"? tack tack :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyg över vatten så mycket du kan,lättare att hålla sig lågt på det sättet. Jag gjorde så att jag for runt SF, ovangför vattnet. Sedan far man in till Angel Pine, genom coronan, och flyger tillbaks samma väg. Det svåra är om man försöker genom skogarna,måste flyga högt för träden,och då ser radarn dig. Så försök flyga över vattnet så mycket du kan! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske gör samma fel som nästan alla gör (jag gjorde det också) flyger för lågt. Du skall ta planet från flyplatsen och sedan flyga JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIT högt. Kom ihåg att om märket är en triangel uppåt är målet högre upp än vad du är, samma höjd: fyrkant, lägre: triangel neråt! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyg över vatten så mycket du kan,lättare att hålla sig lågt på det sättet. Jag gjorde så att jag for runt SF, ovangför vattnet. Sedan far man in till Angel Pine, genom coronan, och flyger tillbaks samma väg. Det svåra är om man försöker genom skogarna,måste flyga högt för träden,och då ser radarn dig. Så försök flyga över vattnet så mycket du kan! (:!!!:)

Samma som jag redan testat flera gånger, det är tipset i "guide boken" också :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...