Jump to content

vilket mission är ni stuck


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 362
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Racing uppdraget,på uppdrags ikonen står det typ Cr eller nåt. hjälp!

EDIT: och uppdraget "Robbing Uncle Sam" för Rayder dör ju hela tiden!

på robbing uncle sam så ska du skjuta alla som skjuter på ryder.. sen skickar du in grejjerna när du ser han loosar liv så skjuter du ihjäl dom som skjuter på han

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan behöva lite hjälp på uppdraget "sweet's girl" (tror det heter så). Sweet är iallafall i ett hus och det är en massa folk utanför som skjuter på huset. CJ ska skjuta alla utanför huset, men man dör hela tiden. Något tips?

ta en bil först och kör över alla du kan sen springer du ut och skjuter dom få som är kvar..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan behöva lite hjälp på uppdraget "sweet's girl" (tror det heter så). Sweet är iallafall i ett hus och det är en massa folk utanför som skjuter på huset. CJ ska skjuta alla utanför huset, men man dör hela tiden. Något tips?

Kör på dom två med bilen som står till höger...Sedan hoppa ur och skjut ner dom andra 2 - 3 st med auto aim =) så gjorde jag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

på robbing uncle sam så ska du skjuta alla som skjuter på ryder.. sen skickar du in grejjerna när du ser han loosar liv så skjuter du ihjäl dom som skjuter på han

har lastat 4 lådar men det är två lådor till..vart finns dom?.. i hyllorna?..hm

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ni är så himla tråkiga jag är i san fierro redan

Hr många uppdrag är det innan man kommer vidare från LS?

Vilka uppdrag är "huvuduppdrag" alltså vilka måste man göra för att komma vidare från första staden, jag klarar inte av det där uppdraget som man ska tävla att "dansa med bilarna, är det ett huvuduppdrag som man måste klara för att komma vidare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...