Jump to content

vilket mission är ni stuck


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 362
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska testa det sen ja me, ledig idag så kan försöka flera gånger än normalt :) , men är det nån som vet vart jag kan få tag på en "Rocket Launcher"??

Det kan gå utan en också. Jag landade på flygplatsen, sen åkte jetplanet in i en vägg så jag behövde inte skjuta ner det. Sen åkte jag och lugnt sprängde båtarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan gå utan en också. Jag landade på flygplatsen, sen åkte jetplanet in i en vägg så jag behövde inte skjuta ner det. Sen åkte jag och lugnt sprängde båtarna.

Hahaha :) det ska provas ;)

Det fungerade nästan, jag parkerade Hydran i Det stora garaget, och väntade, fördrev tiden med att göra Wheliees och Stopies,nästan direkt krashade 2 av planen och bara ett kvar jag lät honom köra så, ett tag, och sen gick jag ner och tog ut min hydra, jag körde mot båtarna, men det roligaste va att han fortsatte köra runt flygfältet och skicka iuväg missiler på hangaret... men jag är en väldigt dålig pilot, så jag klarade inte att träffa båtarna utan att komma ner så lågt, så det tog emot :'( ...

jag klarar inte det uppdraget :( :'(

Nån som vet var man kan få tag på 15-30 missiler till en Rocket Launcher??

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadå,det funkade...men det var fel namn. Kom jag på senare^_^

Ok, va bra :unsure:

Äädit:Klarade nyss Vertical Bird. lkanske inte som man ska göra emn fick ihop det ändå, Först letade jag upp en hel del missiler till en Rpg sen så startade jag uppdraget och klarade båten utan att förlora ett enda liv, sen när jag startade planet där så drog jag till Verdant Meadows och parkerade jetten i det stora hangaret och sen så förökte dom andra planet köra i väg missilier förgäves när jag stog där nere och sköt ner dom med Rpg, och sen tog jag en Jetpack och drog dit alla båtarna stog och sköt ner dom med min rpg, sen var det bara att ta jetpacken och köra tillbaka till flygfältet och parkera jetten i det anfra hangaret, väldigt smidigt sätt ^_^

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde bara med planet hela tiden :shifty: först så körde jag med planen i baken så bara vände jag snabbt som fan och typ till slut så vände jag hela tiden så de inte han med så jag kom de i baken så sköt jag följemissiler efter de....sen körde jag bara till båtarna ställde om mitt "körläge" på hydran så den flög som en helikopter så låg jag ovanför båtarna och köt i sönder de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja där. Orkade inte läsa igenom 16 sidor.

Har fastnat när jag ska köpa flygfältet av han Terrence. Han säger något liknande "Erbjud dom 1 $ och om dom säger nej så skjut dom". Nu är grejjen den att jag HAR råd att köpa det så jag gjorde det. Sen så händer inget mer, inga fler telefonsamtal, inget mer hos Terrence.

Nån som kan säga hur man ska göra??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja där. Orkade inte läsa igenom 16 sidor.

Har fastnat när jag ska köpa flygfältet av han Terrence. Han säger något liknande "Erbjud dom 1 $ och om dom säger nej så skjut dom". Nu är grejjen den att jag HAR råd att köpa det så jag gjorde det. Sen så händer inget mer, inga fler telefonsamtal, inget mer hos Terrence.

Nån som kan säga hur man ska göra??

Jag har gjort det, men har inget på minnet av att som sa så(Lyssna inte så noga men men) kanske nån annan?? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farewell My Love Ceasar's tredje race behöver hjälp med den klarar inte det någon som kan skicka savefil :rolleyes:

Samma som Wu Zi Mu fast nu startar du vid målet i Wu Zi Mu och går i mål vid starten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet men klarar det inte fått hjälp av en kompis som har klarat det men han klarade det inte heller snälla någon hjälp

Full gas på rakerna och bromsa in försiktigt en bit innan kurvorna så du kan ta dom lite halvsakta och accelerera (stavning?) ut ur kurvorna så du har bra fart in i raksträckan.

Försök inte köra full gas i svängarna då går de åt skogen milt sagt :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...